Originally posted by Fitness-maniak
View Post
Geen spierpijn
Collapse
X
-
Originally posted by Patricia86 View PostBetere conditie > lagere hartslag > langzamer transport van zuurstof/voedingsstoffen?
Dat zou wel tegenstrijdig zijn, of zie ik dat zo verkeerd?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ik heb altijd spierpijn in rug, benen en borst...
Nooit in bicep (bij strekken van de arm voel k wel een trekkerig gevoel), tricep en schouder.
Je moet geen spierpijn hebben van je training wil je groeien hoor...Spierpijn treedt op als je een spier gebruikt die het niet gewend is om te doen.. je maakt ze nieuwsgierig.
Comment
-
studeer biologie
Geloof me... mensen die denken van.. Heb spierpijn, dus ik groei... FOUT!
spierpijn treedt op wanneer je een spier prikkelt met een nieuwe oefening.. Je spier kent deze niet, dus moet zijn uiterste best doen. Dit is wat je de volgende dag voelt.. Doe je hem die weken erna steeds weer, spierpijn komt echt niet nogmaals opdagen
Comment
-
Originally posted by flater2 View Poststudeer biologie
Geloof me... mensen die denken van.. Heb spierpijn, dus ik groei... FOUT! Als je spierpijn hebt, boek je progressie, maar je kan ook evenveel progressie boeken zonder spierpijn.
spierpijn treedt op wanneer je een spier prikkelt met een nieuwe oefening.. Je spier kent deze niet, dus moet zijn uiterste best doen. Dit is wat je de volgende dag voelt.. Doe je hem die weken erna steeds weer, spierpijn komt echt niet nogmaals opdagen Als je het gewicht verhoogt, kan dat wel terugkomen. En wat doe je elke training?? Precies: gewicht verhogen. Spierpijn kan optreden bij een nieuwe prikkel. Daarnaast is spierpijn hoogstwaarschijnlijk geen spiertrauma/scheurtjes in je spier22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by flater2 View Poststudeer biologie
Geloof me... mensen die denken van.. Heb spierpijn, dus ik groei... FOUT!
spierpijn treedt op wanneer je een spier prikkelt met een nieuwe oefening.. Je spier kent deze niet, dus moet zijn uiterste best doen. Dit is wat je de volgende dag voelt.. Doe je hem die weken erna steeds weer, spierpijn komt echt niet nogmaals opdagen
x2 wat leo zegt
EDIT; als je spierpijn hebt past je lichaam zich dus aan, aan de nieuwe oefening, waarom zou je dat niet als progressie zienThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by flater2 View Postklopt
Ik was iets te kort door de bocht..
Elke training gewicht verhogen?
met bankdrukken probeer ik dat evenals met benen, maar bicep, tricep, schouder niet hoor...22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostAls je met UB presses/pulls elke week verhoogt en zelfde pakt op de armen/schouder iso's, ben je dus ook vooruit gegaan op armen en schouders, want je hebt ze voor de iso's al blootgesteld aan zwaardere compounds en hebben ze al meer gewicht gepakt dan de week ervoor.
Comment
-
I couldn't care less. Al zit ik mn hele leven vast op de pink dumbells, als mn compounds maar de lucht in knallen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by gasibla View PostEven een andere vraag weet iemand nog wat dat voedingschema staat waar alle kcal kool vet etc op een rij stonden van zegmaar alle voedingsmiddellen kan het niet meer terug vinden op de siteVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-