post je streef fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• arnold= koning

Comment

• dit is nu, en dat bedoel ik niet als een 'haha' maar eerder als een..bedenk dat die man in de 60 is.. nog steeds niet echt slap-dik-slap
      ~love what you do, do what you love~

Comment

• Originally posted by Optimus_Prime View Post

dit is nu, en dat bedoel ik niet als een 'haha' maar eerder als een..bedenk dat die man in de 60 is.. nog steeds niet echt slap-dik-slap
        En je weet ook dat die man al jaren onder professionele medische begeleiding staat? Een normaal iemand zou al jaren dood zijn, der is van alles vervangen in zijn lichaam en kapot.

Comment

• Daarom. Het is een beetje kut dat ik alleen zo'n dom voor/nu plaatje kon vinden, maar vind het echt knap als je op zo'n leeftijd nog een sterk fysiek kan hebben. Stalone, arnold.. bruce willis.. name it.

Face it, op onze leeftijd is het hard trainen, maar het is makkelijk vergeleken met iemand die 30/40 jaar ouder is
          ~love what you do, do what you love~

Comment

• Vind het knap dat hij nog leeft, zegt denk ik meer iets over de medische mogelijkheden van nu.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
              Vind het knap dat hij nog leeft, zegt denk ik meer iets over de medische mogelijkheden van nu.
              Hoezo knap? Is het dan altijd zo als je stopt met professioneel bodybuilding en je stopt met al die steroiden dat je zowiezo aan de medicatie moet of je gaat dood? Lijkt me vies.
              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

• Originally posted by blue_eye View Post
                Hoezo knap? Is het dan altijd zo als je stopt met professioneel bodybuilding en je stopt met al die steroiden dat je zowiezo aan de medicatie moet of je gaat dood? Lijkt me vies.
                Nee maar Schwarzenegger gebruikte jarenlang dagelijks orale steroïden (men wist nog niet echt hoe schadelijk dat was) en die zijn nu eenmaal niet zo goed voor je lever, geloof dat hij al een paar levers heeft gehad. En professioneel bodybuilding in zijn algemeenheid is niet echt een gezonde sport, veel te hoge doseringen anabolen.

Comment

• waren die ingrepen wel allemaal gerelateerd aan zijn anabolengebruik?
                  al die anderen deden deden het toch ook

die franco columbo bv zit nog altijd warmwaterkruiken kapot te blazen
                  YouTube - Franco Columbo blows Hot Water Bottle like a Balloon July 07
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by punani View Post
                    sorry korneel ik zei laatst hoe kan zoiets op de koffer komen. verschrikkelijk lelijk fysiek.
                    Tjah, ik kan er niet aan doen xd
                    Ik vind die zijn lichaam enorm geslaagd ;p
                    1.77/ 63kg

Comment

• Originally posted by Korneel View Post
                      Tjah, ik kan er niet aan doen xd
                      Ik vind die zijn lichaam enorm geslaagd ;p
                      Ik dacht juist hetzelfde als punani toen ik de foto zag, de verhoudingen kloppen niet echt vind ik. Delts bijvoorbeeld lopen helemaal achter vergeleken met traps en pecs waardoor die fysiek echt gewoon als een blokske overkomt.

Comment

• Ja das inderdaad misschien een minpunt, zn deltoides mochten wat groter zijn. Maar voor de rest, damn
                        1.77/ 63kg

Comment

• alleen zijn oude rivaal lou ferrigno zag er in 2008 nog zo uit

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV...314_SY400_.jpg

Hier is ie 58 jaar

Comment

• Originally posted by blue_eye View Post
                            Veel pro bb-ers worden medisch begeleid hoor. Lijkt me inderdaad geen slecht idee om dat na hun carriere gewoon door te blijven zetten. Bedoel, echt een gezonde baan is het natuurlijk niet.

Comment

• BUMP

want ik vond dit een leuk topic
                              Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

• Het lijkt me echt niet zo dat wanneer je eenmaal stopt met anabolen je doodgaat.

Tbh snap ik eigenlijk best dat die lui na hun bb carriere dik en slap worden. Zou na 20 jaar constant op je eten letten ook meteen naar de hamburgers graaien... En vergelijk arnold die al tamelijk oud is eens met de gemiddelde amerikaan van die leeftijd, die zijn 30x dikker.
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X