Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heb anders ook 2 foto's van Butler, 1 tijdens de opnamens (kun je dus goed het verschil zien tussen de film en het echte werk. Klopt dat alles wat opgeblazen is (duhh tis film), maar ze hebben wekenlang getrained om het vet er af te halen en spieren te kweken. De andere foto is van Law abiding citizen. Nog steeds heeft ie daar de spieren.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
mn broer heeft trouwens niet met m mee getraind, was iemand anders.. ghehe.
Ben aankomende tijd ook een aantal keren in vital palace, neem ff een abo van mn neef over
I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
mn broer heeft trouwens niet met m mee getraind, was iemand anders.. ghehe.
Ben aankomende tijd ook een aantal keren in vital palace, neem ff een abo van mn neef over
aight zie je dan!!
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Zijn dat de oldskool bodybuilders die naturel zijn. Ik vind ze er sowieso beter uitzien dan die gasten die echt te ver gaan met anabolen. Ik zou er voor tekenen zo'n fysiek!
Comment