Was sarcastisch bedoeld. Kraakerd moet zijn vader gewoon laten doen.
Op je vijftigste nog fitnessen
Collapse
X
-
Originally posted by roelinho View PostWas sarcastisch bedoeld. Kraakerd moet zijn vader gewoon laten doen.
Ontopic, zolang je vader zich goed voelt maakt het geen kloot uit hoe oud die is. Hij moet gewoon lekker gaan sporten en naar lekkere dames kijken in de gym!
Comment
-
als jouw vader fatsoenlijk gaat trainen (dus niet af en toe thuis wat aankloten met gewichtjes, beetje bicep tricep borst), maar een serieus schema gaat hanteren.
en daarbij een goed uitgekiend voedingsschema, dan moet je eens kijken wat hij allemaal nog kan bereiken in een jaartje tijd.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Trainen kan op elke leeftijd. Ik zag een tijd geleden op tv bodybuilders van 70-80 jaar. Dikke credits for that. Vergeleken daarmee ben je met je 50 jaar nog een jonge vent hoor.
Serge Nubret is ondertussen ook al rond de 70, traint ook nog steeds.
http://www.youtube.com/watch?v=cIPZgmxgg_s&translated=1
YouTube - 69 year old man finds the fountain of youth
Alleen wel jammer dat ze juicen.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postals jouw vader fatsoenlijk gaat trainen (dus niet af en toe thuis wat aankloten met gewichtjes, beetje bicep tricep borst), maar een serieus schema gaat hanteren.
en daarbij een goed uitgekiend voedingsschema, dan moet je eens kijken wat hij allemaal nog kan bereiken in een jaartje tijd.
Mensen die sporten hebben sowieso al minder kans op welvaartsziektes en stellen de ouderdom verder uit. Beweging is goed voor je.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
sporten geeft mij altijd een gelukzaligheidsgevoel of ik nou me kapot zwem in het water of het bloed voel pompen door me lichaam, omdat ik met gewichten bezig ben. Ik zal zolang ik daar tijd voor heb e.d (Die tijd zal ik dan anders wel gewoon maken) blijven sporten, want ik wil graag goed voor mijn lichaam zorgen en het is toch even je gedachte leegmaken. Enn ook een wat de belangrijkste dingen waarom ik zo van sporten hou is dat ik mijn eigen persoonlijke grenzen wil verleggen wat betreft de kracht en het kunnen van mijn lichaam..
Ik ben er van overtuigt dat je als 50-jarige dit ook zeker kan blijven doen!"Straight outta gym"
Comment
-
Gewoon lekker met je vader gaan trainen met een fullbody schema, lijkt me leuk om met mijn vader te gaan trainen.
je doet wat samen en hij is er bezig om zijn lichaam te trainen.
suc6 ermee!
ps. niet overdrijven de eerste paar keren gewoon rustig gewicht opbouwen ook moet hij zich niet gaan uitsloven kan alleen maar nadelen gaan bezorgenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostGewoon lekker met je vader gaan trainen met een fullbody schema, lijkt me leuk om met mijn vader te gaan trainen.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
@ijsblok
Is fullbody wel zo verstandig? Ik denk dat zo een oude vent die niet aan de juice zit een erg lange tijd heeft om te herstellen...toch?
Als hij maandag woensdag en vrijdag bijvoorbeeld fullbody zou doen.. ik weet niet of zijn lichaam dan al hersteld is. Maar als hij het verdeeld heeft zijn lichaam een week rust..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...8 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: