Op je vijftigste nog fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Was sarcastisch bedoeld. Kraakerd moet zijn vader gewoon laten doen.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      Was sarcastisch bedoeld. Kraakerd moet zijn vader gewoon laten doen.
      Daarom zei ik ook dat we je wel een beetje kennen.

Ontopic, zolang je vader zich goed voelt maakt het geen kloot uit hoe oud die is. Hij moet gewoon lekker gaan sporten en naar lekkere dames kijken in de gym!

Comment

als jouw vader fatsoenlijk gaat trainen (dus niet af en toe thuis wat aankloten met gewichtjes, beetje bicep tricep borst), maar een serieus schema gaat hanteren.

en daarbij een goed uitgekiend voedingsschema, dan moet je eens kijken wat hij allemaal nog kan bereiken in een jaartje tijd.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Trainen kan op elke leeftijd. Ik zag een tijd geleden op tv bodybuilders van 70-80 jaar. Dikke credits for that. Vergeleken daarmee ben je met je 50 jaar nog een jonge vent hoor.

Serge Nubret is ondertussen ook al rond de 70, traint ook nog steeds.

http://www.youtube.com/watch?v=cIPZgmxgg_s&translated=1

YouTube - 69 year old man finds the fountain of youth

Alleen wel jammer dat ze juicen.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            als jouw vader fatsoenlijk gaat trainen (dus niet af en toe thuis wat aankloten met gewichtjes, beetje bicep tricep borst), maar een serieus schema gaat hanteren.

en daarbij een goed uitgekiend voedingsschema, dan moet je eens kijken wat hij allemaal nog kan bereiken in een jaartje tijd.
            Al heeft ie geen strak voedingschema, dan zal fitness sowieso al veel verschil kunnen maken.
            Mensen die sporten hebben sowieso al minder kans op welvaartsziektes en stellen de ouderdom verder uit. Beweging is goed voor je.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Alleen vraag ik me af waarom dit topic bij dagelijkse voeding staat .
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Ik vraag me wel meer dingen af
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

sporten geeft mij altijd een gelukzaligheidsgevoel of ik nou me kapot zwem in het water of het bloed voel pompen door me lichaam, omdat ik met gewichten bezig ben. Ik zal zolang ik daar tijd voor heb e.d (Die tijd zal ik dan anders wel gewoon maken) blijven sporten, want ik wil graag goed voor mijn lichaam zorgen en het is toch even je gedachte leegmaken. Enn ook een wat de belangrijkste dingen waarom ik zo van sporten hou is dat ik mijn eigen persoonlijke grenzen wil verleggen wat betreft de kracht en het kunnen van mijn lichaam..

Ik ben er van overtuigt dat je als 50-jarige dit ook zeker kan blijven doen!
                  "Straight outta gym"

Comment

i.c.m. met een testo booster supp... op die leeftijd MOET die wel iets doen

Comment

Fitness blijft altijd goed! Juist voor ouderen ( natuurlijk wel op aangepast niveau )

Comment

Gewoon lekker met je vader gaan trainen met een fullbody schema, lijkt me leuk om met mijn vader te gaan trainen.
                        je doet wat samen en hij is er bezig om zijn lichaam te trainen.

suc6 ermee!
                        ps. niet overdrijven de eerste paar keren gewoon rustig gewicht opbouwen ook moet hij zich niet gaan uitsloven kan alleen maar nadelen gaan bezorgen
                        Calisthenics / Street workout

Comment

ff je vaders laten zien we er nou de echte man in huis is hehe...
                          lijkt me ook wel mooi ^^
                          Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            Gewoon lekker met je vader gaan trainen met een fullbody schema, lijkt me leuk om met mijn vader te gaan trainen.
                            Ik vond het helemaal niet zo leuk... De mijne denkt dat hij alles beter weet (en heeft dan amper resultaat)...
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

@ijsblok
                              Is fullbody wel zo verstandig? Ik denk dat zo een oude vent die niet aan de juice zit een erg lange tijd heeft om te herstellen...toch?
                              Als hij maandag woensdag en vrijdag bijvoorbeeld fullbody zou doen.. ik weet niet of zijn lichaam dan al hersteld is. Maar als hij het verdeeld heeft zijn lichaam een week rust..

Comment

Roy; het was toch ook jouw pa die zei dat je van eiwitten neppe spieren kreeg?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X