Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik had 't ook nog over de 'voedingssupplementen'. Vandaar! Zijn er nog andere dingen waar hij rekening mee moet houden? Zoals de snellere eiwitten, inplaats van de langzame, die ik ook veel gebruik.
Maar in iedergeval, hij wilt dus niet (heel) breed worden maar meer 't buikje etc knap houden. Ik hoor al dat het gewoon kan.
Ik vond het helemaal niet zo leuk... De mijne denkt dat hij alles beter weet (en heeft dan amper resultaat)...
komt me bekend voor, mijn vader gaat altijd op een apparaat zitten en dat dan 100 x doen en ik heb hem denk ik al 10 tot 20 keer gezegd dat je ongeveer in de rep range van 0 tot 15 moet gaan zitten maar dan luistert ie niet
Word zelf 48 en train nog 4 dagen per week kracht i.c.m. cardio + 1 dag alleen cardio.......Ik hoop dat ik dit over 10 jaar nog doe/kan doen. Ik voel me na elke training super goed. Het houd je jong, en als je nu 53, 63 of zoals bij ons op de sportschool 74 jaar bent, je traint naar je behoeftes en je kunnen. Leeftijd mag geen grens zijn voor iemand die dit wil en kan..........Ik zou je vader zelfs motiveren om dit te gaan doen!!
bij ons loopt en oud vrouwtje 4 dagen per week met gewichtjes te spelen haha.
komt in haar gewone kleren aanwaaien 1 uur oefeningen doen en dan weer weg. ziet er wel grappig uit
Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
bij ons loopt en oud vrouwtje 4 dagen per week met gewichtjes te spelen haha.
komt in haar gewone kleren aanwaaien 1 uur oefeningen doen en dan weer weg. ziet er wel grappig uit
Kut. Busted.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment