Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hee, Ik begin Maandag ook ( Nederlands Joepie!) Maar ik train juist door! Bedoel het is bewezen dat sporten zorgt voor ontspannen en dat beetje ontspanning helpt je juist bij het leren en maken van deze examens!
Verder als je de nieuwste muscle mag heb staat ook daarin wat dingetjes over trainen tijdens het studeren en dergelijke
Hopelijk heb je er wat aan! Succes!
Ik citeer van die site:
Als je tijdens het examen wat wilt eten, kies dan liever voor langzame koolhydraten in de vorm van een banaan of een boterham, dan voor suikers zoals een candybar of ander snoep.
Zitten in een banaan complexe koolhydraten ipv suikers? Aaah ga tog weg met die site
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
2 weken geen school. dus extra vrije tijd. tijd zat om te leren.
sporten werkt voor de meeste hier ook als ontspanning. mocht dat bij jou ook zo zijn. ga keer lekker middagje of avondje na het leren sporten. luie zweet eruit. en ff je gedachten leeg maken..
Als je tijdens het examen wat wilt eten, kies dan liever voor langzame koolhydraten in de vorm van een banaan of een boterham, dan voor suikers zoals een candybar of ander snoep.
Zitten in een banaan complexe koolhydraten ipv suikers? Aaah ga tog weg met die site
Vanwege de vezels worden de suikers van een banaan minder snel opgenomen dan van een gemiddelde chocoladereep.
chocomel tijdens examen dat wordt de truuk of dextrose van te voren in combinatie met een oer ontbijt, maandag begint voor mij met nederlands en tja dat is gewoon lezen en een samenvatting maken zou moeten lukken, maar scherp lezen is wel belangrijk dus voldoende energie is wel fijn dan.
wat ik vaak heb na de training is dat ik erg moe ben en geen zin meer heb om te leren. als jij dat ook hebt en je hebt nog een uurtje over zou ik wel zo laat mogelijk gaan trainen
Mijn ervaring met eindexamens was dat je de paar uur na een tentamen toch niks doet, ongeacht of je een tentamen hebt de volgende dag. Zou gewoon na je tentamens telkens gaan trainen. Het is echt onzin dat je 2 weken niet zou kunnen trainen, met 10 uur slaap per dag, 0 uur reistijd omdat je geen school hebt houdt je toch 14 uur over. Als je 6-8 uur effectief leert ben je rond de 10-12 uur kwijt inclusief pauzes en SOGen. Zou je nog 2 uur over hebben om te sporten. En dan ga ik uit van effectief 8 uur studeren, wat je echt niet gaat halen.
Mits je enigszins intelligent bent hoef je alleen nog maar oefententamens door te werken, boek ernaast dus kijk je tegen de 6-12 uur per tentamen aan. En dat is nog exclusief de tentamens van vakken waar je niks voor gaat doen, ala bijna alle taalvakken, op een oefententamen na.
Denk niet dat het je ten goede komt als je ineens kapt met sporten, je hebt zelfs nog weekend. Houd het op 2 keer per week, in de avond als laatste ding dat je doet, naar huis eten douchen en pitten. Als je kapt gaat het je opvreten, je kijkt in de spiegel en ziet jezelf wegkwijnen (enigszins placebo, anderszijds weet je dat je toch wat verliest).
Zou het op 2x per week houden, in de avond of een dag als vergooit kiezen (ala de dag na je tentamens, gewoon sporten, naar de klote gaan en die dag vrij nemen). Beste advies is, print je oefententamens uit, zet je PC op zolder en ga studeren. PC's zijn je grootste vijand tijdens het leren en er gaat zo ontiegelijk veel tijd in zitten, dat als je die niet in husi hebt je alleen daardoor al 10x meer werk kunt verzetten.
Succes!
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment