Werken en spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb nu een meer leidinggevende functie waardoor ik het lichamelijke werk groot en deels door polen en uitzendkrachten kan laten doen.. maar mijn werk is nog steeds lichamelijk lichtzwaar te noemen als Machinevoerder.

Hiervoor was ik opperman/semi-stratenmaker een jaar lang.. dat was wel pittig.. vooral met benen trainen ivm kruiwagen duwen.. maaruh heel veel eten compenseert een boel.. Gewoon zorgen dat je genoeg slaap pakt en dat je genoeg eet.. dan komt het allemaal goed!
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik werk als fitnessinstructeur (A)
      Dus perfecte baantje om te combineren met trainen :P

Comment

Ik doe financiële administratie... Na het werk ben ik fysiek niet moe...
        Soms moet ik mezelf dwingen om te beginnen, maar dan voelt het altijd heerlijk te trainen, omdat ik zo weining beweging heb aan het werk.
        Just Hope You're Heaven Sent, And Hell Prove

Comment

Ik ga door de week nog naar school, dit geeft dus geen enkel probleem, op zaterdag werk ik s'morgens bij tnt post. Toen ik nog fietswijken deed was het soms wel lastig met spierpijn in mijn benen, daarom deed ik de benen dan ook op maandag.
          Ik doe nu zo ongeveer een jaar alleen nog maar wijken met de auto, dus is dat probleem ook opgelost.

Comment

Werk voor het ministerie, voor 90% een zittende job. Ben terug gaan trainen (powertraining) toen mijn petekind opmerkte dat ik een bierbuik kreeg. En de waarheid komt vaak uit een kindermond. Intussen ga ik 3 keer, op dinsdag, donderdag en zaterdag, naar de gym. Eén uur intensief trainen. Ben ook niet meer zo jong zoals de meeste hier, stillekens naar de 50 jaar. Voel mij stukken beter zo en slaap ook beter. Ben van 77 kilo naar nu 89 kilo gegroeid. Mijn doel is een kleine 100 kilo. Het vet verdwijnt stillekes, die bierbuikbuik ook. Alleen een dure zaak rond kledij. Ben van hemd maat 40 naar nu 43 gegaan. Moet je er bijnemen vind ik. Overtrainen is zeker geen gain, je spieren hebben op tijd en stond rust en recuperatie nodig. Extra voeding, aangepaste voeding help de recuperatie van de spieren.

Comment

Ik zit nog op school, maar op vrijdag werk ik 3 uurtjes, zaterdag werk ik van 8:00 tot 18:00 uur en nu in het seizoen ook op zondag van 9 tot 5 uur in de tuinbouw. Kan lastig zijn, want train vrijdag altijd benen en schouders... En als je de hele dag loopt voel je het wel in je benen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X