Auw dat gevoel dat ken ik. Remedie pleisters op je tepels plakken.
Hardloopwedstrijd
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View PostJe bent kansloos.
Je zult in ieder geval er hard tegen aan moeten kwa training, maar ik ben bang dat je de 1e plaats zowiezo niet gaat pakken.. Maar waarom zou je er niet aan beginnen... Niet geschoten is altijd mis... Dan weet je ook waar je aan moet gaan werken en maak er een uitdaging vam van die wedstrijd.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
-
8 km is niks, en conditie bouw je zo weer op, helemaal als je ooit een goede conditie hebt gehad. De vraag is echter of je dit maal de top 3 haalt, maar het opbouwen van conditie gaat sneller dan je denkt.
edit: iets achterhaald dit , zie het nu pasLast edited by ordentelijk; 01-06-2010, 17:07.
Comment
-
Ik loop 8km van mijn levensdagen niet uit zonder enorm hard te trainen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ahh oke:P
ik ben weleens gewoon gaan hardlope (kijke wat ik kan:P) en heb toen 10km gelope ( deels ergopwaarts) en toen was k thuis:P
dus 8km kan ook wel:P
mjaa.. verscheelt natuurlyk wel per persoon..
maa als je een hardloopverlede heb, weet je hoe je moe lope (nie te snel van start etc) en moe het echt wel kunne
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...23 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-