Hardcore gym in Nijmegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik bedoelde: Spullen waar menig bodybuilder/ powerlifter van droomt.

Even een vraagje: Waar zit hier de edit knop? Laat maar, al gevonden. Je kan blijkbaar niet meer editten na een bepaalde tijd?

Comment

Ik kom uit Nijmegen en heb z'n beetje iedere sportschool wel gezien er zitten er ongeveer 20 hier.. Zeer verschillend in Prijs. Ik train momenteel op twee scholen i.v.m. lesgeven op de ene school en de openingstijden op de andere school. Als ik je een tip mag geven zou ik zeker bij de Universiteit gaan trainen. Meestal tussen 18:00 en 21:00 trainen daar veel mensen die serieus met de sport bezig zijn. Daarnaast is het zo goedkoop dat je als student geld overhoud voor andere leuke dingen zoals je voeding enz.. Om iedereen een idee te geven. Wanneer je studeerd op de Universiteit dan kost het 65 euro per jaar!!! en als je op het HBO studeerd dan kost het 95 euro per jaar. Studeer je op een HBO of uni in een andere stad kost het 114 eu per jaar. Dat is nog een goedkoop. Alles is techno gym dus dat is ook wel prima.

De andere School waar ik les geef is Nijmegen 82. Top school!, eigenaar is ook zeer serieus met de sport bezig. En ik geef er zelf Spinning lessen. Grote voordeel ten opzichte van de Uni is dat je minder vaak hoeft te wachten op een apparaat. Sportgezondheidscentrum Nijmegen '82 - Home

Succes met je keuze! Ciao B
      CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

50 euro per maand tering jantje
        Groeten

Comment

De sportschool op de uni is best wel slecht moet ik zeggen. Je mag er niets, staat een uur te wachten voordat je bij een stang kan en als je die stang ook maar 2 sec. uit het oog verliest ben je hem kwijt.

Nijmegen 82 ken ik niet. Misschien is het wel goedkoper, maar geld is niet alles. Als je fatsoenlijk wil trainen zal je bij eastside performance moeten zijn.
          Of eventueel atlas, maar daar vind ik de sfeer en begeleiding veel minder.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
            Beste BN'ers,

binnenkort ga ik in Nijmegen studeren en ik zou dus graag weten waar je het beste kan trainen. Als jullie weten hoe ver dat van de universiteitscampus af zit is dat ook handig, aangezien ik daar zo dicht bij ga wonen.

Heb universiteits sportschool al bekeken maar ik geloof dat dat weer zo'n klaagcentrum is als je een beetje lawaai maakt.

Thanks
            Dan lig je er helemaal naast, lekker fijn trainen, geen gezeik. Je moet echter wel een introductiecurses doen en dan kun je voor ongeveer 70 euro per jaar ongelimiteerd sporten. Ik zeg doen!

Comment

Originally posted by T-archer View Post
              De sportschool op de uni is best wel slecht moet ik zeggen. Je mag er niets, staat een uur te wachten voordat je bij een stang kan en als je die stang ook maar 2 sec. uit het oog verliest ben je hem kwijt.

Nijmegen 82 ken ik niet. Misschien is het wel goedkoper, maar geld is niet alles. Als je fatsoenlijk wil trainen zal je bij eastside performance moeten zijn.
              Of eventueel atlas, maar daar vind ik de sfeer en begeleiding veel minder.
              Spreek je wel over nijmegen, heb zo vaak mijn stang alleen gelaten en er gebeurd niks. Je mag er wel alles, zou niet weten wat niet mag. Verklaar u nader.

Comment

Mee eens Mysterfit! Die andere sportschool zal best goed zijn daar twijfel ik niet aan. maar die ligt wel helemaal uit het centrum bij het triavium. Dat kost zoveel tijd met riezen dat ik die tijd beter kan gebruiken om te trainen. Ik blijf lekker bij de uni en Nijmegen82 prima scholen en lekker dicht bij!
                CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Spreek je wel over nijmegen, heb zo vaak mijn stang alleen gelaten en er gebeurd niks. Je mag er wel alles, zou niet weten wat niet mag. Verklaar u nader.
                  Ik train er zelf niet maar ken wel een aantal mensen die er trainen. Gozer die ik ken werd aangesproken omdat hij de dumbells na een db press een aantal centimeter liet vallen. Ook 'geschreeuw' werd niet bepaald gewaardeerd.
                  En ik weet niet op wat voor tijden jij daar traint, maar als het een beetje druk is moet je je materiaal wel goed in de gaten houden.

En je hebt er totaal geen begeleiding. Het enige voordeel is de prijs.

Comment

Originally posted by T-archer View Post
                    Ik train er zelf niet maar ken wel een aantal mensen die er trainen. Gozer die ik ken werd aangesproken omdat hij de dumbells na een db press een aantal centimeter liet vallen. Ook 'geschreeuw' werd niet bepaald gewaardeerd.
                    En ik weet niet op wat voor tijden jij daar traint, maar als het een beetje druk is moet je je materiaal wel goed in de gaten houden.

En je hebt er totaal geen begeleiding. Het enige voordeel is de prijs.
                    Je mag echt wel geluid maken daar, dumbels een laten vallen slaat sowieso nergens op, maar heb er nog nooit iemand over horen klagen. Misschien dat het bij hem eenmalig was, het is tenminste niet aan de orde van de dag.

En dat er asso mensen zijn die je stang af pakken, dat heeft niks met de sportschool te maken, maar gewoon omdat het druk is en mensen dan egoïstisch de stang af pakken. Zal in andere sportscholen ook gebeuren. Heb het echter nog nooit meegemaakt.

Als je aan de instructeurs vraagt om hulp voor een bepaalde oefening, dan krijg je die ook wel. Ook als je iets gigantisch fout doet zeggen ze er wel wat van.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                      En dat er asso mensen zijn die je stang af pakken, dat heeft niks met de sportschool te maken, maar gewoon omdat het druk is en mensen dan egoïstisch de stang af pakken. Zal in andere sportscholen ook gebeuren. Heb het echter nog nooit meegemaakt.

Als je aan de instructeurs vraagt om hulp voor een bepaalde oefening, dan krijg je die ook wel. Ook als je iets gigantisch fout doet zeggen ze er wel wat van.
                      Ik doel ook niet op asociale mensen ofzo. Ik bedoel gewoon dat het zodanig druk is dat mensen gewoon een stang pakken en niet rond kijken of er iemand mee bezig is.

Er zijn ook wel goede instructeurs daar. Één van de trainers van eastside is daar ook intructeur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X