Iedereen lezen ajb!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iedereen lezen ajb!

Je bent 32jr. en houdt je al vanaf je 17e bezig met goede voeding en suppletie bij sport en hebt de nodige cursussen en opleidingen gevolgt.
    Dan besluit je een webshop te gaan beginnen omdat je hier wat mee wilt doen en geeft ook adviezen.

Ook werk je er gewoon nog 40 uur bij bij een baas omdat je hier niet (meteen) van kan leven, maar met alle plezier.
    Je bent lid van BN en volgt de meeste discussies op de voet en maakt ook geregelt reclame op BN en dat doe je dan overdag op de centrale pc die in de werkplaats staat waar je af en toe is komt.

Niks vemoedend kom je thuis van je werk en ziet een Topic boven aan staan met een vreemde titel nl. kleine piemols en begint dat te lezen.
    Al snel kom je de kop van je collega tegen(erg opmerkelijk)en heb al snel door dat die daar de boel goed aan het verzieken is, zoals hij dus wel vaker doet.
    Na een aantal paginas gelezen te hebben kom je daar notabenen je de naam van je bedrijf tegen en leest dat de leden op het forum dus denken dat die erachter zit.
    Al snel krijg je dan door dat deze geliefde collega een BN account heeft aangemaakt en de boel goed heeft lopen te verklote voor een ander op de centrale pc en dus als gevolg dat jij gebanned wordt en nooit meer gebruik kan maken van je geliefde form waar je jaren hebt op gezeten!
    Twan heeft ondertussen 100 keer zijn excuses aangeboden en gezegt dat dit nooit de opzet is geweest, maar ik heb daar geen reet aan verder.
    ZUUR ZUUR ZUUR.
    Hoe los je dit op??
    Ik vraag een kans of een stem van ieder lid van BN

ps.ik heb me zo maar aangemeldt omdat ik hier geen raad meer mee wist hoop niet dat me dat ook weer wordt kwalijk genomen.

Niet lullig bedoeld ofzo, maar hoe kom je dan aan exact hetzelfde voedingsschema als Immortal?
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Een joods gezegde is iets van: 'het ergste wat je iemand kan wensen, is veel personeel'.

Als hij het al vaker doet, waarom geef je hem dan de mogelijkheid?

Hoe je dit oplost? Ben je niet een beetje te druk om je met zulke dingen bezig te houden. Als jij kwaliteit levert waarover mensen niet kunnen zeuren, komt het allemaal vanzelf goed. Als jij nu gaat afzwakken en aankloten, dan bevestig jij je slechte naam alleen maar.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Hoe je dit oplost? Ben je niet een beetje te druk om je met zulke dingen bezig te houden. Als jij kwaliteit levert waarover mensen niet kunnen zeuren, komt het allemaal vanzelf goed. Als jij nu gaat afzwakken en aankloten, dan bevestig jij je slechte naam alleen maar.
        Mee eens.

Comment

Ik geef adviezen enz. jullie weten ook wie immortal is als het goed is die coll. van mij gaf ik dus ook altijd adviezen tot voor kort.
          IK ben ik en niemand anders en heb me naam hoog te houden.

Comment

Ik zou me allesinds al niet opnieuw aanmelden met een nieuw account en opnieuw iedereen voorde gek houden.
            @ ketIF

Comment

Er staat een zeeeeeeeeeeer negatief topic met mijn naam erin op dit form buiten mijn toedoen om en ik ben hiervoor afgerekent dat zet ik graag recht.Ik ben geen wegloper en hou van BN anders zat ik hier niet vaak op.
              En let wel ik heb deze jongen niet zelf in dienst he.

Comment

Ik vind het verdacht dat jij je er zo druk om maakt. Dat wekt juist de indruk dat het negatieve klopt.
                En dat terwijl ik het hele topic niet eens ken.

Comment

The saga continues
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Zullen we er gewoon over ophouden? Zolang er geen streken zoals in dat topic worden uitgehaald (of je het nu was of niet, het doet er niet toe) en gewoon goeie adviezen geeft et cetera, is er wat mij betreft niks aan de hand. Maar goed, geen idee wat de anderen hiervan denken.

Comment

Wat ik wil is mijn eigen naam terug hier die ik al die jaren heb gehad zonder al dat gezeik eromheen daar rekenen jullie Twan maar voor af ajb.
                      Jullie hebben ze kop zelfs notabene.
                      Ik vraag om de mods. mijn naam te deblokkeren en deze naam te bannen

Comment

Ga anders ff op zoek naar alle permalinks waar je bedrijf vermeld wordt en laat deze door een mod verwijderen.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik maak me druk omdat ik ten onrechte ben veroordeeld!

Comment

Hey die foto kan ik wel schieten man geloof mij!

Comment

ff vraagje: Welke accounts zijn/waren van u?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X