Iedereen lezen ajb!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kun je dit niet beter per PM met een/ de mod/mods regelen in plaats van heel BN erbij te betrekken?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      Waarom zit iedereen daar tijdens z'n werk op bodynet ?
      http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...t-wanneer.html
      is nog eentje hiervoor
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Brambo als je de prijzen gaat kijken op mijn site zal je al heel snel zien dat dit hele aantrekkelijke prijzen zijn en dat al een tegemoetkoming is.

Comment

ik heb al meerder emails gestuurt naar BN zelf maar krijg ik helemaal niks meer van terug vandaar, en vind ook dat het uitleg nodig heeft.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            Waarom zit iedereen daar tijdens z'n werk op bodynet ?
            IMMORTAL en STYLO melden zich daarop aan en samen met Niels posten ze ook op bodynet. Beetje raar dat het hem als bedrijfsleider nooit is opgevallen.

Niels789, ik vond jou reclame topic van je creatine al misleidend en wie zegt me, dat jij niet gewoon meerdere accounts hebt aangemaakt om zo ook positief op jou reclame te kunnen reageren.

Kloontjes zijn verboden en dit heeft een ban tot gevolg. Ik wil dit topic best openlaten, maar het zal weinig nut voor je hebben, omdat er andere mods komen, die je zo weer een ban geven.

Overigens zijn er volgens generalx ook andere redenen geweest om jou te bannen, ook al ben je niet twan geweest.

Comment

Een mod/ de mods (of admins) PM-en en je krijgt altijd reactie terug.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by STYLO View Post
                ik heb al meerder emails gestuurt naar BN zelf maar krijg ik helemaal niks meer van terug vandaar, en vind ook dat het uitleg nodig heeft.
                Ik denk niet dat het veel nut heeft om mails te sturen naar bodynet, gezien ik ze als mod niet eens krijg.

Comment

En wat heb ik gedaan dat ik een Ban moet krijgen dan?
                  IK weet dat het allemaal raar is enz. maar wil het juist uitleggen.
                  Zitten er ook volwassen in het bestuur toevallig?

Comment

ik heb general een email gestuurt.

Comment

Originally posted by STYLO View Post
                      En wat heb ik gedaan dat ik een Ban moet krijgen dan?
                      IK weet dat het allemaal raar is enz. maar wil het juist uitleggen.
                      Zitten er ook volwassen in het bestuur toevallig?
                      Excuse me? Met bestuur bedoel je het mod-/admin team? Waar komt die vraag vandaan?

Hé, maar je krijgt zo echt een betere reputatie door dit topic joh... Ga zo door .

Comment

Het lijkt me toch beter om het via PM te doen. Gezien dit topic net als laatst weer flink uit de hand kan gaan lopen.

Gooi het topic daarom ook op slot.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X