hallo allemaal ik ben straks even op de weegschaal gaan staan en tot mijn blijdschap weeg ik nu 52 kilo ben van 47 naar 52 en smorgens nog wel, ik kan el zzien dat mijn vetpercentage iets is toegenomen op mijn buik, de zomer komt er aan, nu wil ik vragen: ik zou deze zomer eindelijk wel een sixpack willen mar dat betekent minder eten dus ook niet meer aankomen, wat moe tik doen? stevig door eten of voor een sixpack gaan?
wat moet ik doen?
Collapse
X
-
Ik zou blijven bulken. Ik dacht ook te cutten voor de zomer, maar ga gewoon door blijven bulken.
Ik zit nu op 67 kg op 176 cm en vind ik eigenlijk nog te mager om te cutten.
Ik weet niet hoe groot je bent maar indien je niet kleiner bent dan 150 cm ben je met 52 kg dus echt nog mager.
Ik ben liever iets vetter (en voller), dan mager met een sixpack.
Comment
-
Ik denk dat we dat het best kunnen beoordelen vanaf een paar foto's. Maar aangezien je gewicht, zou ik eerder voor de massa (dooreten) gaan. Als je nu dooreet en de laatste paar maanden voor de volgende zomer cut, heb je veel meer resultaat dan dat je nu al afhaakt en gaat cutten.
Maar goed, dit moet je zelf weten natuurlijk.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Bodybuilding is een lange termijn project. Je kan beter doorbulken en er volgende zomer goed bij te staan dan dat je nu gaat cutten en daardoor massa verliest.
Ik heb er zelf ook voor gekozen om deze zomer door te bulken tot ik zeker 90kilo weeg.
Je staat er sowieso wel beter bij dan vorrig jaar denk ik.
Comment
-
Je staat op 52kg en denkt te gaan cutten? Ik snap het niet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...23 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-