Wat is nu endo/meso/ecto?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Roy P View Post
    Ah kijk, hier hebben we wat aan !

Ik zeg; Gewoon doen!

ja ectopussy! ik zal het doen ma da zijn wel een aantal pagina's want het is niet zo simpel als je denkt
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Denk aan de eeuwige roem.. Sticky door jou gemaakt .
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

meso met endo kenmerken hier.
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Denk dat ik half meso op half ecto ben.

Twijfel iedere dag nog steeds welke nou overheersend is, vroeger was ik op zich wel super slap maar merk wel dat ik toch niet al te moeilijk spier aanzet..
          Still shrinking.

Comment

Ik heb van alles wat. Dat is overigens bij zowat iedereen wel het geval. Maarja, who gives a f*ck.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Ik heb van alles wat. Dat is overigens bij zowat iedereen wel het geval. Maarja, who gives a f*ck.
              deze week werk ik verder aan dit topic, met meer uitleg hoe je nu weet wat je bent en met formules en de mogelijkheden enzo, maar het is gewoon veel uitleg en heb er dit weekend geen tijd of zin in
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                deze week werk ik verder aan dit topic, met meer uitleg hoe je nu weet wat je bent en met formules en de mogelijkheden enzo, maar het is gewoon veel uitleg en heb er dit weekend geen tijd of zin in
                Zegt de man vandaag om 7 voor 1 uur 's ochtends Is goed, man. Ik kijk er in ieder geval naar uit!
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                  Mooie uitleg! Toevallig nog een tekening of plaatje etc ter verduidelijking?

Ik voel een sticky aankomen...

Denk niet dat het een sticky wordt want GeneralIx gelooft er niet in.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                    Denk niet dat het een sticky wordt want GeneralIx gelooft er niet in.
                    Gelooft waar niet in?
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Die opdeling in lichaamtypes. Ik ga op zoek naar quotes.
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Vraag me eigenlijk af wat je er aan hebt.
                        Volgens mij is iedereen alles wat.. of tenminste 2 verschillende.
                        Wat heb je er dan verder aan?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                          ja het is zeldzaam dat je een pure meso bent, wat heb je eraan, je kan het bekijken voor je voeding, of je kan er niets mee doen, de vraag ligt gewoon, waar is de lijn voor de beperking van kennis aan te duiden?

Comment

Mooi stuk, ik ben denk ik endo met een beetje mesa

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                              Ik vind het idd ook niet belangrijk om te weten. Tis interessant maar het veranderd verder niets aan mijn training enzo.

Comment

Wat is nu somatotypering....

Somatotypering is een theorie die berust op een combinatie van Sheldons theorie dat lichaamsbouw gekoppeld is aan temperament (geestelijke gesteldheid) en de typeindeling van Kretschmer.

Net zo geloofwaardig als de temperamentenleer van Hippocrates en de atavisme theorieën van Lombrosso.

Leuk als je jezelf of iemand anders in een box wilt plaatsen maar eigenlijk onzin.

Grootse "gevaar" vind ik dat mensen die gezien hun leeftijd nog niet volgroeid zij zich door dit soort zaken al heel vroeg laten stigmatiseren en hier hun levenswijze op af willen stellen.

Iemand van 14 die zichzelf al als ectomorf heeft bestempeld met weinig groeipotentie terwijl hij gewoon iemand is die nog niet is volgroeid en alle kanten nog op kan gaan.

Zelf als je er al waarde aan zou hechten (soamatotypering) voor trainings/voedingsdoeleinden bedenk dan dat niemand zuiver 1 somatotype is en iedereen is opgebouwd uit diverse kenmerken. Hoe wil je daar dan schema's voor maken.

Voor zowel de voor als tegenstanders van somatotypering
                                http://web.archive.org/web/200704160...ytext/the2.htm
                                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X