last van spieren na het trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• last van spieren na het trainen

wanneer ik hard train en weinig eiwitten binnen krijg, kan ik letterlijk de volgende dag wanneer ik wakker word mijn lichaam niet meer bewegen. als ik wel genoeg aan eiwitten binnen krijgen is dat veel en veel minder, ik voel ze dan maar een klein beetje en kan ik gelijk weer gaan trainen. eiwitten zorgt voor een snellere herstel van spieren na het trainen heb ik gelezen.. is dat bij jullie ook zo?

Ja dit is normaal. Als je lichaam geen bouwstoffen heeft kan het niets herstellen... Als je spieren niet herstellen zul je spierkater/spierpijn hebben.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

ik heb zeker voldoende eiwitinname. soms heb ik toch ook spierpijn last hoor. vooral als ik m'n trainingsschema aanpas.

is toch ook best wel een leuk gevoel niet?

Comment

ik vind zelf altijd van wel, hoewel ik me in kan denken dat mensen met een fysiek beroep dit niet echt leuk zullen vinden. Ik ben eigenlijk ook niet zo weg van spierpijn, zeker niet tijdens waterpolo..
        "Straight outta gym"

Comment

Spierpijn heb ik altijd wel, behalve biceps.
          Dat lusteloze gevoel ken ik ook wel, is gewoon het wakker worden en opstaan 's ochtends.

ff supradyn complex erin en hup naar je werk

Ownee, gewoon een goed voedingsschema hanteren en niet té veel trainen.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by svoboda View Post
            ik heb zeker voldoende eiwitinname. soms heb ik toch ook spierpijn last hoor. vooral als ik m'n trainingsschema aanpas.

is toch ook best wel een leuk gevoel niet?
            is wel een lekkere gevoel vooral als je dan bijv je armen gaat strekken dan voel je het ook, en dan krijg je zo'n gevoel dat je goed hebt getraind.

Comment

Jouw verhaal is totaal onherkenbaar voor mij. Als ik een dag weinig eiwitten binnen gekregen en dan train kan ik de dag daarna mezelf niet bewegen nee, maar dat komt omdat ik geen zin heb te om werken.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Met een goed voedselschema en een lekkere halve kilo kwark voor het slapen gaan moeten die spieren toch lekker herstellen. Heb meestel wel nog spierpijn de dag erna maar niet zo erg dat ik niet meer kan bewegen (met uitzondering van de benen ). Het is net door die lekkere spierpijn dat je weet dat je goed getraind hebt en dat je spieren aan het groeien zijn
                > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Ai loohhvvv spierpijn

Comment

als ik zwaar heb getraint heb ik ook wel regelmatig spierpijn (hoewel dit de laatste tijd minder word)

maar heb dan idd het gevoel dat ik lekker getraint heb dus vind het nooit zo erg

als ik veel eiwitten eet gaat spierpijn wel sneller over (maar kan ook gewoon tussen mn ore zitteXD)

Comment

Mensen die genieten van pijn, wtf? Ik heb die klote spierpijn liever niet.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        Dat x2, echte spierpijn is afzien
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Maak daar x3 van...

Ik heb altijd een hekel aan spierpijn, vooral als ik benen zwaar heb getraind en ik daarna 2 dagen niet kan lopen. Dan hoor je me de hele dag vloeken van ergernis..
                          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik vind spierpijn zo af en toe juist fijn.

Heb dr vrij weinig last van dus een keertje je spieren voelen is wel eens prettig, zolang 't maar niet te erg is(wat het bij mij nooit is).

Maar OT: Als je dr last van hebt, dus niet je eiwitten skippen:P
                            Still shrinking.

Comment

Als echte sportman kan spierpijn wel degelijk voldoening geven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X