Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik probeer er ook zo droog mogelijk heen te gaan. Alleen ik vraag me af of ze niet gaan zeiken in het vliegtuig over die whey, lees net een topic over creatine en het vliegtuig...
En als ik creatine gebruik op mijn vakantie, zal ik daar wat aan hebben, of door de combinatie alcohol totaal niet?
Ik ga met de bus, dus dat scheelt:P. Maar je creatine zouik wel thuislaten. Anders kan je alles wel meenemen. Whey-shakeje is nog wel handig, wat om daar aan je eiwitten te komen, is nog best lastig lijkt mij, als je laat wakker wordt en brak bent.
Mijn laatste reisje naar Loret met vrienden is alweer 10 jaar geleden.Ik ging er ook zo droog mogelijk heen en daar gewoon feesten.Ik vind 2 weken wel erg lang.Goed eten en drink overdag veel water en ik zou ook wat vitamine tabletten meenemen(multi+vitamine c).En geniet er inderdaad van,het trainen en de juiste voeding komen wel weer en die sletten gewoon geven wat ze willen;een breezer.
ik wens je veel succes met je situps etc met een kater in de morgen haha ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen en gewoon feesten joh die 2 weekjes in het jaar....
2 weken van de 52. Als je de andere 50 goed volbrengt zal je verlies niet zo enorm zijn.
Gewoon zorgen voor genoeg water en genoeg eiwitten. Voor de rest: geniet van de vakantie!
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Vakantie = vakantie in mijn ogen gewoon 2 weken lang genieten van het feit dat je niet op vaste tijden altijd hetzelfde voedsel naar binnen werkt, niet iedere dag aan het trainen bent, kan genieten van het lekkere weer en de mooie vrouwen etc. Ik hou me alleen wel redelijk in met de alcohol maar dat is omdat ik niet graag strontzat tegen een mooie dame sta aan te lallen
“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Ik vertrek binnekort ook voor 10 dagen naar Lloret. Het is de 3de keer dat ik ga. Vorige keren zat ik ook vooral in de MoefGaGa.
Met betrekking tot eten ga ik proberen om genoeg eiwitten binnen te krijgen en gewoon voldoende te eten. In het hotel is een fitnessruimte, dus ik zal me wel kunnen bezig houden.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment