anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vergeet niet te vertellen dat ze voor optimale werking eerst lucht in een ader moeten spuiten.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Zeg dat ze van synthol nog dikkere armen krijgen...

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        Vergeet niet te vertellen dat ze voor optimale werking eerst lucht in een ader moeten spuiten.
        dat en door de eikel
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Of verkoop ze creatinecaps ofzo.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
            Zeg dat ze van synthol nog dikkere armen krijgen...
            Goed idee inderdaad! Praat ze Synthol aan!!
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op die leeftijfd met dit soort dingen bezig zijn....
              Het is net zoals met jonge meiden......Die zien in modetijdschriften, bilboards ed vrouwen staan die 40 kg wegen en zien dit als een ideaal beeld en gaan zich dan bezig houden met niet eten. Hongeren zichzelf uit en krijgen een minderwaardigheidscomplex.
              Deze jochies hebben dat ook. Zijn onzeker en zien in elke tijdschrift de mooiboy met een sixpack een beachbody fysiek. Die gastjes willen dit ook en hebben dan ergens gelezen dat je daarvoor as moet gebruiken.....Gevraagd aan een dealer of dat inderdaad kan, 30kg aankomen in een paar maanden Dealer moet ook zijn centen verdienen en zegt.....tuurlijk lukt dat geen probleem. Je kan er grappen over maken maar als dit soort dingen te vaak verkeerd aflopen is het straks gedaan met onze sport. Krijg je zwaardere controle's overal en moet je voordat je naar een sportschool gaat pissen in een potje....
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Krijg je zwaardere controle's overal en moet je voordat je naar een sportschool gaat pissen in een potje....
                Lang leve de homegym.

Comment

En als er nou niet van dat soort hersenloze mannetjes waren was AAS waarschijnlijk in beperkte mate gedoogd. Veel te veel mensen willen gaan kuren zonder dat ze weten hoe het allemaal werkt, amper trainingservaring hebben en geen voedingsschema. Wat zullen hun toch spijt krijgen na die kuur...

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                    Lang leve de homegym.
                    Juist, daarmee dat ik me een homegym aan het uitbouwen ben, kan ik terug thuis trainen!

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                      En als er nou niet van dat soort hersenloze mannetjes waren was AAS waarschijnlijk in beperkte mate gedoogd. Veel te veel mensen willen gaan kuren zonder dat ze weten hoe het allemaal werkt, amper trainingservaring hebben en geen voedingsschema. Wat zullen hun toch spijt krijgen na die kuur...
                      En dan gaan ze de dealer de schuld geven en zeggen dat het fakes zijn losers.

Comment

16 jaar en kuren kan prima. Anadrol, Tren of Test suspension zou ik adviseren.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                          16 jaar en kuren kan prima. Anadrol, Tren of Test suspension zou ik adviseren.
                          Vergeet de HGH niet bro.
                          Als 16-jarige heeft dat natuurlijk z'n voordelen, je groeit dubbel zo hard.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Vergeet de HGH niet bro.
                            Als 16-jarige heeft dat natuurlijk z'n voordelen, je groeit dubbel zo hard.
                            schop onder de kont groeien die kinderen ook van

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              schop onder de kont groeien die kinderen ook van

Daar ben ik niet van gegroeid en ik heb er genoeg gehad
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik verwijt me vader dat ik zo klein ben
                                hij had me juist meer moeten schoppen en slaan hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X