anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tommyy View Post
    Zeg dat ze van synthol nog dikkere armen krijgen...
    inderdaad dacht ik ook raad ze gewoon synthol aan wedden dat ze nog trots zijn op het resultaat ook

Comment

Originally posted by little View Post
      inderdaad dacht ik ook raad ze gewoon synthol aan wedden dat ze nog trots zijn op het resultaat ook
      lopen er nog meer rond zo gans uit verhouding, kunnen ze meteen het freak circus in!
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

laat ze gewoon gebruiken als het mis gaat, heb je ze gewaarschuwd
        "There is a difference between knowing the path and walking the path."
        Bruce Lee

Comment

ik vind dat het goed mis moet gaan bij die jongens.
          Als ze nu wat gains krijgen en vinden dat het heeft gewerkt, streelt dat alleen maar hun ego.
          Ze moeten gewoon eens flink op hun bek gaan om ervan te leren dat je NIET met doping moet klooien.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            ik vind dat het goed mis moet gaan bij die jongens.
            Als ze nu wat gains krijgen en vinden dat het heeft gewerkt, streelt dat alleen maar hun ego.
            Ze moeten gewoon eens flink op hun bek gaan om ervan te leren dat je NIET met doping moet klooien.
            En wat is bij jou de defenitie van misgaan?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              En wat is bij jou de defenitie van misgaan?
              de bekende dingen, dichtgroeien van de groeischijven, nier/lever problemen.
              Ze moeten er niet mee kloten, en zich erop laten wijzen door iemand die er meer verstand van heeft.
              En ik vind dat de TS goed gehandeld heeft.
              maar wie niet luisteren wil....

Comment

Originally posted by waterpolo995 View Post
                laat ze gewoon gebruiken als het mis gaat, heb je ze gewaarschuwd
                ik hoop gewoon dat het
                misgaat

Comment

Ik vind het wel erg dat sommigen zeggen dat ze hopen dat het mis gaat, dat gun je niemand. Hoe dom ze ook bezig zijn.
                  Ik zou proberen om ze er vanaf te praten en eventueel op weg te helpen met fatsoenlijke schema's.

Comment

---

Als een fitness school eigenaar spul aan gaat bieden aan kinderen van 16 jaar, dan geeft dat al aan wat voor een sportschool dat is....

Ik zou me er niet te druk om maken, laat ze maar gaan want je praat toch tegen een muur aan, de voordelen die ze horen lijkt in hun ogen toch groter dan alle nadelen die eraan zitten....

het is voor hun net een pot snoep waar ze van willen snoepen, straks zijn ze iets aan het groeien en gaan ze toch zeggen tegen je dat het goed spul is en hoe ze er wel niet uitzien, laat ze maar in die waan want ze weten lang niet wat ze te wachten staat nadat ze zijn gestopt met kuren... komt nog eens bij dat ze precies de leeftijd hebben om elke vrijdag en zaterdag naar de kinder kroeg te gaan en lekker te gaan zuipen...

Laat die mensen maar.... hou je bezig met je eigen dingen, onthou 1 ding: Vrienden ( als je geluk hebt ) zijn op 1 hand te tellen maar dit leer je nog wel als je wat ouder bent.....

dus enige advies dat gegeven kan worden is: laat ze maar lekker gaan, geen energie aan verspillen.

Comment

hallo

ik sport best veel en wil me nu gaan richten op fitness,wil over een paar maanden sustanon en daarna
                      stromba's gaan gebruiken om het strak te trekken.
                      maar wat betreft de voeding daar zou ik wel wat advies over willen hebben.
                      trouwens al het advies en commentaar zijn welkom zolang het maar onderbouwd is

Comment

Originally posted by shark666 View Post
                        hallo

ik sport best veel en wil me nu gaan richten op fitness,wil over een paar maanden sustanon en daarna
                        Afgetaaid.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hallo

Lees de regels eens.
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

hallo

wil me nu gaan richten op fitness,wil over een paar maanden sustanon en daarna
                            Wat dacht je van dit dan?
                            TS wil zich NU op fitness gaan richten, maw hij is er nog niet of net mee begonnen, en dan een paar maanden later aan de AS.

Hehehehe, grapjas.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Wat dacht je van dit dan?
                              TS wil zich NU op fitness gaan richten, maw hij is er nog niet of net mee begonnen, en dan een paar maanden later aan de AS.

Hehehehe, grapjas.
                              Was me niet eens opgevallen, GENIAAL !!
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

En uitgerekend in dit topic vertelt hij dit, volgens mij heeft hij het topic dus nog niet eens doorgelezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X