Waarschijnlijk volgende week eens met wat kameraden naar de Krav Maga, denk dat dat echt wel één van de betere vechtkunsten is.
Vechtsport
Collapse
X
-
Originally posted by Lukas View PostWaarschijnlijk volgende week eens met wat kameraden naar de Krav Maga, denk dat dat echt wel één van de betere vechtkunsten is.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Ik heb zelf een hele lange tijd oldskool boxing gedaan, was er ook goed in, trainde altijd hard. Alleen het was voor mij te zwaar om 100% te trainen bij het boxen en 100% in de gym met gewichten zwaaien. Dit ivm met rust,pijntjes,veel beweging, niet te zwaar worden, gewichtsklasse enz. Dus heb ik een keuze moeten maken wat ik helaas niet makkelijk vond. Omdat ik graag als ik iets doe me er 100% voor in wil en kan zetten, tenminste zoon gevoel hebben. En ik had er geen goed gevoel bij om het allebei te doen.....En me liefde is toch gegaan voor fitness/bb. Zeker een mooie tijd gehad, maar vermaak me nu met gewichten en is een verslaving geworden.
Comment
-
Originally posted by Checker View PostNou dan bereid je maar vast voor, als je zo'n docent als de mijne hebt leer je de eerste les meteen incasseren
hahaha zkrr wete dat je goed vangt , krav maga is een top sport, hard maar heerlijk !! Doe het nou al ffies, bevalt goed ! Mis al 1 tand hehe
Doe t ook met een rede, september opleiding in amerika Persoonbeveiliging, aangezien daar ook veel met krav maga gewerkt wordt leek het me wel is handig om een goeie start te maken.
Daarvoor 2 jaar kickboxen gedaan..
Comment
-
Originally posted by robin21 View Posthahaha zkrr wete dat je goed vangt , krav maga is een top sport, hard maar heerlijk !! Doe het nou al ffies, bevalt goed ! Mis al 1 tand hehe
Doe t ook met een rede, september opleiding in amerika Persoonbeveiliging, aangezien daar ook veel met krav maga gewerkt wordt leek het me wel is handig om een goeie start te maken.
Daarvoor 2 jaar kickboxen gedaan..
Je mist nu al één tand? Dan heb je niet zo heel goed opgelet, de bedoeling is dat je je tegenstander uitschakelt voor hij jou wat heeft kunnen aandoen“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by Checker View PostOfficieel is Krav Maga geen sport maar een verdedigingskunst, het is nooit officieel als sport erkend.
Je mist nu al één tand? Dan heb je niet zo heel goed opgelet, de bedoeling is dat je je tegenstander uitschakelt voor hij jou wat heeft kunnen aandoen
Kortom, er staat me nog wat te wachten, haha!
Helaas is er een zomerstop heb ik onlangs op de website gelezen, juli en augustus trainen ze niet!!!!! Wat een bummer!
Comment
-
Originally posted by Checker View PostOfficieel is Krav Maga geen sport maar een verdedigingskunst, het is nooit officieel als sport erkend.
Je mist nu al één tand? Dan heb je niet zo heel goed opgelet, de bedoeling is dat je je tegenstander uitschakelt voor hij jou wat heeft kunnen aandoen
Ja klopt, en zo blijft het denk ik ook wel.. Wel examens maar geen wedstrijden.
Dit keer was het zo dat hij mij moest uitschakele, resultaat was goed hahaha.. Mja beetje eige fout, was me bitje vergete
Comment
-
Sinds vorig jaar doe ik aan Taekwondo (ITF). Ik train momenteel twee keer in de week, maar ga binnenkort drie keer. De training is vaak erg zwaar, véél buikspier oefeningen, opdrukken, sparren. Veel mensen mopperen over het lopen van Tuls, maar ze zijn perfect voor je techniek en je kunt thuis ook aan de gang. Mijn traptechnieken gaan goed vooruit, er zit al meer kracht in dan toen ik net begon. Had altijd gedacht dat ik stijf was, maar ik blijk vrij lenig, bijna helemaal spagaat...Komt het trappen weer ten goede.
Ondanks mijn leeftijd wil ik toch gaan voor de zwarte band. Hoe meer uren ik maak, hoe sneller dat zal gaan.
Ik ben in ieder geval een verslaafde gewordenbeeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by Evan View Post1.5 jaar MMA gedaan. nu 1 jaar fitness“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-