Vechtsport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarschijnlijk volgende week eens met wat kameraden naar de Krav Maga, denk dat dat echt wel één van de betere vechtkunsten is.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
      Waarschijnlijk volgende week eens met wat kameraden naar de Krav Maga, denk dat dat echt wel één van de betere vechtkunsten is.
      Nou dan bereid je maar vast voor, als je zo'n docent als de mijne hebt leer je de eerste les meteen incasseren
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik doe nu 2 á 3 maanden aan Thaiboksen (Muay Thai). Bevalt goed! Je wordt er explosief van, wat nuttig is bij KT.

Comment

Ik heb zelf een hele lange tijd oldskool boxing gedaan, was er ook goed in, trainde altijd hard. Alleen het was voor mij te zwaar om 100% te trainen bij het boxen en 100% in de gym met gewichten zwaaien. Dit ivm met rust,pijntjes,veel beweging, niet te zwaar worden, gewichtsklasse enz. Dus heb ik een keuze moeten maken wat ik helaas niet makkelijk vond. Omdat ik graag als ik iets doe me er 100% voor in wil en kan zetten, tenminste zoon gevoel hebben. En ik had er geen goed gevoel bij om het allebei te doen.....En me liefde is toch gegaan voor fitness/bb. Zeker een mooie tijd gehad, maar vermaak me nu met gewichten en is een verslaving geworden.

Comment

MMA staat ook nog op mijn verlanglijstje. Maat van me doet het ook. Schijnt heel goed te bevallen.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

4 Jaar karate gedaan en daarna 2 jaar kickboxen bij Mike's gym in Amsterdam. Geweldige gozer trouwens!
              Ben kort geleden weer begonnen met kickboxen i.c.m krachttraining.

Comment

Originally posted by Checker View Post
                Nou dan bereid je maar vast voor, als je zo'n docent als de mijne hebt leer je de eerste les meteen incasseren

hahaha zkrr wete dat je goed vangt , krav maga is een top sport, hard maar heerlijk !! Doe het nou al ffies, bevalt goed ! Mis al 1 tand hehe

Doe t ook met een rede, september opleiding in amerika Persoonbeveiliging, aangezien daar ook veel met krav maga gewerkt wordt leek het me wel is handig om een goeie start te maken.

Daarvoor 2 jaar kickboxen gedaan..

Comment

Originally posted by robin21 View Post
                  hahaha zkrr wete dat je goed vangt , krav maga is een top sport, hard maar heerlijk !! Doe het nou al ffies, bevalt goed ! Mis al 1 tand hehe

Doe t ook met een rede, september opleiding in amerika Persoonbeveiliging, aangezien daar ook veel met krav maga gewerkt wordt leek het me wel is handig om een goeie start te maken.

Daarvoor 2 jaar kickboxen gedaan..
                  Officieel is Krav Maga geen sport maar een verdedigingskunst, het is nooit officieel als sport erkend.

Je mist nu al één tand? Dan heb je niet zo heel goed opgelet, de bedoeling is dat je je tegenstander uitschakelt voor hij jou wat heeft kunnen aandoen
                  “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Officieel is Krav Maga geen sport maar een verdedigingskunst, het is nooit officieel als sport erkend.

Je mist nu al één tand? Dan heb je niet zo heel goed opgelet, de bedoeling is dat je je tegenstander uitschakelt voor hij jou wat heeft kunnen aandoen
                    Dat had ik al gelezen, er zijn geen kata's, geen wedstrijden. Het is inderdaad een vechtkunst en geen vechtsport.

Kortom, er staat me nog wat te wachten, haha!

Helaas is er een zomerstop heb ik onlangs op de website gelezen, juli en augustus trainen ze niet!!!!! Wat een bummer!

Comment

freefight vind ik een mooje sport. zelf 2 jaar gedaan alleen gekapt ivm omstandigheden voor de rest vind in thai boksen en k1 ook een mooje sport

Comment

Ja klopt, en zo blijft het denk ik ook wel.. Wel examens maar geen wedstrijden.

Dit keer was het zo dat hij mij moest uitschakele, resultaat was goed hahaha.. Mja beetje eige fout, was me bitje vergete

Comment

5 jaar taek-wondo gedaan, en nu 1 jaar thaibox en sinds 2 weken fitness.

Comment

Sinds vorig jaar doe ik aan Taekwondo (ITF). Ik train momenteel twee keer in de week, maar ga binnenkort drie keer. De training is vaak erg zwaar, véél buikspier oefeningen, opdrukken, sparren. Veel mensen mopperen over het lopen van Tuls, maar ze zijn perfect voor je techniek en je kunt thuis ook aan de gang. Mijn traptechnieken gaan goed vooruit, er zit al meer kracht in dan toen ik net begon. Had altijd gedacht dat ik stijf was, maar ik blijk vrij lenig, bijna helemaal spagaat...Komt het trappen weer ten goede.
                            Ondanks mijn leeftijd wil ik toch gaan voor de zwarte band. Hoe meer uren ik maak, hoe sneller dat zal gaan.

Ik ben in ieder geval een verslaafde geworden
                            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

1.5 jaar MMA gedaan. nu 1 jaar fitness
                              Don't pretend just do it..

Comment

Originally posted by Evan View Post
                                1.5 jaar MMA gedaan. nu 1 jaar fitness
                                MMA vrij ruige sport, heb je ook ervaring met andere vechtsporten dan? Aangezien dit bij MMA enorm in je voordeel zal werken. Vooral als je iets van Muay Thai en Jiu Jitsu als achtergrond hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X