Studeren/werken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hbo bouwkunde dit jaar afgerond. Dit jaar beginnen met werken en daarnaast nog een master bedrijfskunde halen als het werk het toelaat (niet in 1 jaar hoor!).
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik studeer en ben bezig met mijn laatste jaar. Ik verwacht de komende drie maanden alle openstaande studiepunten binnen te tikken, zodat ik kan starten met het eindproject: onderzoek doen voor een bedrijf met als product een scriptie.

Vervolgens wil ik niks met mijn studie gaan doen. Dat is altijd fijn...

Sterker nog, ik heb een afkeer gekregen tegen het hele huidige systeem waarin veel mensen werk als doel zien in plaats van als middel om te kunnen leven.

Ik ben er een tijdje tussenuit geweest en dit heeft mijn gedachten alleen maar doen bevestigen. Buiten het feit dat ik een aantal manieren heb ontdekt, tevens aan informatie ingewonnen uit zowel literatuur als ervaren mensen- om geld in plaats A te kunnen verdienen en in plaats B te kunnen uitgeven.

Buiten het feit dat ik mijn doel heb gevonden waar ik voor wil leven. Iets dat niemand van me verwacht, maar ik haal er enorm veel inspiratie uit voldoening uit. Kunst en architectuur. Kunst in de vorm van fotografie en schilderijen. Architectuur is heel divers, maar de Romeinse architectuur staat bovenaan het lijstje.

Kortom, ik hoop mijn papiertje af te kunnen halen en vervolgens de draad op te pakken bij het geen dat mij interesseert.
      ''Do your own thinking independently. Be the chess player.''

Comment

Ik heb dit jaar techniek wetenschappen afgerond en ga nu minimum 3 jaar medische beeldvorming volgen in leuven. Ik heb al eens in het spoed mee gedraaid en ik vind het echt vet, daarom ook mijn keuze voor medische beeldvorming. Dan heb ik relatief goede uren, dus niet al die nachtshiften.

Comment

Ik hoop iets te gaan doen waarmee ik verder kan in Fitness/Bodybuilding, dacht aan kinesitherapie en daarna nog iets bijdoen

Comment

Originally posted by Domenique View Post
            Ik hoop iets te gaan doen waarmee ik verder kan in Fitness/Bodybuilding, dacht aan kinesitherapie en daarna nog iets bijdoen
            Dat wou ik ook eerst gaan doen, maar het zijn zware studies en uiteindelijk vind je er te moeilijk werk mee ( hier in Belgie toch).

Comment

Originally posted by Domenique View Post
              ik heb het gevolgd, we zijn begonnen met 317 laatste examen deden er nog 126 mee aan het examen, dit betekend niet dat ze door zijn...
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik ben net afgestudeerd als fysiotherapeut

Comment

ben nu bezig met CIOS
                  hierna van plan fisio te gaan doen, en ik weet het het is zwaar en zal er hard voor moeten studeren, anders val je af
                  Calisthenics / Street workout

Comment

mbo 3 afgerond nu door voor afdelingsmanager. (mbo4)

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      ben nu bezig met CIOS
                      hierna van plan fisio te gaan doen, en ik weet het het is zwaar en zal er hard voor moeten studeren, anders val je af
                      Gewoon doen! Fantastisch vak!

Comment

Ik ga aan mijn Master Handelswetenschappen beginnen dit jaar na Bedrijfmanagement in augustus eindelijk af te ronden, terwijl ik de laatste 2 jaar full-time werkte in de security als bewakingsagent/portier/bodyguard, samen met het commeriele beheer van mijn vader's winkel, en een aantal websites.

Nu ga ik binnenkort proberen part-time te werken in de security, puur portieren, maar 1) ik ben enorm afgevallen en wil dat zo houden en 2) ik heb een operatie rond november/december voor de boeg waar ik 6 weken van ga moeten herstellen. Dus of ik nog geschikt ben voor het hardere werk, ga ik eerst moeten uitmaken.
                        Last edited by Genjuro; 24-07-2010, 12:55.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Yba84 View Post
                          Gewoon doen! Fantastisch vak!
                          haha, zal wel goed komen heb nog 2 jaar bedenk tijd

gen, wat is er dan allemaal aan de hand, je was een beest altijd en nu?
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Ik heb horeca medewerker afgerond en koksopleiding zelfstandig medewerker.
                            Ruim 5 jaar gewerkt in restaurants.

Ga nu een studie volgen richting landbouw om hovenier te worden en later dierenverzorger.

Comment

Werktuigbouwkunde mbo niv 4

Daarna: Industrieel Product Ontwerpen hbo

Comment

Rechten @ uni
                                Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...