buikje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikje

Ik ben nu een week aan het bulken. Dit met een goed voedingsschema en een massgainer (serious mass) als aanvulling. Ik had voor het bulken een redelijke six-pack. Maar sinds ik bezig ben met bulken zie ik deze langzaam verdwijnen. Aangezien het strand-seizoen weer begonnen is vind ik dat jammer.
    Mijn vraag: Is het verstanding om 1 รก 2 keer in de week naast KT(4/5 keer in de week) een cardiotraining te nemen? Zodat mijn vetpercentage niet te veel omhoog gaat? Of beinvloed dit de spiergroei te veel?
    Ik ben namelijk erg gehecht aan m'n six-pack

Ik ben nu een week aan het bulken.

en je sixpack is al weg?
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Je wil je sixpack behouden maar je gaat bulken? Volgens mij kun je beter op onderhoud blijven tot de zomer voorbij is en dan gaan bulken.

Comment

je kan ook cleanbulken

Comment

Originally posted by Homer View Post
          Je wil je sixpack behouden maar je gaat bulken? Volgens mij kun je beter op onderhoud blijven tot de zomer voorbij is en dan gaan bulken.
          Inderdaad.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Homer View Post
            Ben ik helemaal met je eens.

Ik bulk zelf nooit in de zomer daar begin ik meestal eind september/begin oktober mee zodat ik er in de zomermaanden lekker droog bijloop.
            โ€œWe all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.โ€

Comment

Originally posted by Checker View Post
              Ik bulk zelf nooit in de zomer daar begin ik meestal eind september/begin oktober mee zodat ik er in de zomermaanden lekker droog bijloop.
              Ik juist wel, in de vakantie zien m'n klasgenoten tenminste niet met zo'n dikke plofkop.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                Ik juist wel, in de vakantie zien m'n klasgenoten tenminste niet met zo'n dikke plofkop.
                Haha misschien clean bulken dan? In de vakantie op het strand en al die festivals wil ik er niet al te vettig bijlopen liever in de winter als ik toch een dikke trui aan heb
                โ€œWe all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.โ€

Comment

Originally posted by Checker View Post
                  Haha misschien clean bulken dan? In de vakantie op het strand en al die festivals wil ik er niet al te vettig bijlopen liever in de winter als ik toch een dikke trui aan heb
                  Ik bulk ook clean, wat denk jij dan..

Comment

Ik bulk ook clean, wat denk jij dan..
                    En dan krijg je een dikke kop? Hmm heb ik nooit echt last van

Comment

Creatinemonohydraat?

Comment

je pens zet zowiso een beetje uit. Jje zit nu nonstop al met volle pens. Normaliertijd zou je buik wel weer moeten normaliseren.

Weight gainer niet laat in de avond nemen

Comment

Ik wil ook niet met een opgezette buik rondlopen op het strand. Raden jullie me aan om nu meteen te stoppen met bulken en in oktober weer te beginnen?
                          Of moet ik clean gaan bulken? en wat houdt dan dan in? Cardio erbij?

Comment

Gewoon onderhoud/dieet dan, en na de zomer gaan bulken.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke bedankt! Ik stel het bulken uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X