rare tik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik wil er wel eens eentje een tik geven als hij vervelend is
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      zo kun je het ook zeggen ja! maar pak je dan muziek waar je goede of slechte herinneringen aan hebt?
      slechte, "anger is the best motivation in the world" vind ik....
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
        ik wil er wel eens eentje een tik geven als hij vervelend is
        lol Ik krijg een vreemde tik in me broek als ik naar de dames kijk. Voordel is dat ik zwaarder kan trainen.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ik kijk tussen mijn setjes door naar veel te fatsige mensen die het vertikken om ook maar een zweetdruppel te krijgen door het trainen waardoor ik lichtelijk geïrriteerd raak en dus weer lekker kan knallen.

zou een tik kunnen zijn.
          Haha Idem dito.

Werkt echt motiverend

Comment

Meerdere tiks eigenlijk, spieren los schudden, flexen voor iedere spiegel, vadsige mensen die wel komen maar niet willen met afschuw aankijken, mensen die een oefening verkeerd doen en niet willen luisteren als een botsauto aankijken.
            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

ik kijk tussen mijn setjes door naar veel te fatsige mensen die het vertikken om ook maar een zweetdruppel te krijgen door het trainen waardoor ik lichtelijk geiriteerd raak en dus weer lekker kan knallen.

zou een tik kunnen zijn.

zeer herkenbaar.. healthcenters, en ik vraag me altijd af waarom ik al zweet bij db curls en de kerel die smith squat doet niet. Ik kijk tussen de sets door naar de honderden tv's die er hangen.. maakt niet uit welke kanaal, heb het liefst mythbusters van discovery.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

na elke set?

dus 10 setjes is 40/50 liter water!!!

na elke set automatisch 1 slokje, dan ff lopen ofzo en weer verder.
                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Tussen de bicep + tricep FST-7 sets even wat met m'n armen schudden of wat rekken, heerlijk gevoel wanneer je een enorme pomp hebt.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

ik kijk tussen mijn setjes door naar veel te fatsige mensen die het vertikken om ook maar een zweetdruppel te krijgen door het trainen waardoor ik lichtelijk geiriteerd raak en dus weer lekker kan knallen.

zou een tik kunnen zijn.
                    dat irriteerd me ook altijd , zeker als ze een half uur een toestel bezet houden om met een andere trien te kunnen kakelen

Comment

Ik luister niet graag naar muziek als ik train, ik ben graag in alle stilte bezig, kom ik in een meditatieve toestand, krijg ik na verloop hetzelfde gevoel als een 'runners high'. Muziek zit dat in de weg, dan kom ik niet tot dat. Helaas staat in de gym meestal de muziek (soms vrij luid) aan. Is 1 van de redenen waarom ik een homegym aan het uitbouwen ben!

Comment

Wat ik zo veel mogelijk tussen de setjes door probeer te doen is gluren naar de mooie meisjes. Helaas zijn dr bij ons niet echt veel dus dat gaat niet iedere training.
                        Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                          Wat ik zo veel mogelijk tussen de setjes door probeer te doen is gluren naar de mooie meisjes. Helaas zijn dr bij ons niet echt veel dus dat gaat niet iedere training.
                          Word op ten duur nogal irritand als er een hoop lekkere wijven rondlopen

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            slechte, "anger is the best motivation in the world" vind ik....
                            Heel herkenbaar! ik doe dat ook wel eens maar soms nemen de emoties de overhand en dan is mijn training ook kut. Dus ik doe meestal is nummer "slechte herinneringen" 1 nummer ACDC of zo want daar word ik weer Rambo van. haha

Comment

nog zo irritant is van die stekskes die dan 20 min binnen komen vol bluf, en die dan hun oefening volledig verkeerd doen ma toch maar zoveel mogelijk gewicht nemen, en dan maar rond kijken of dat zeker iedereen gezien heeft.

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                                nog zo irritant is van die stekskes die dan 20 min binnen komen vol bluf, en die dan hun oefening volledig verkeerd doen ma toch maar zoveel mogelijk gewicht nemen, en dan maar rond kijken of dat zeker iedereen gezien heeft.
                                die zijn ook indd vreselijk irritand..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X