Originally posted by Roy P
View Post
Hoe ga jij met spierpijn om?
Collapse
X
-
Originally posted by Roy P View PostKlopt maar dat zei ik ook. Als je 4 weken lang op je reet zit en niks doet, en vervolgens een 100metersprint aflegt is de kans groot dat je spierpijn hebt de volgende dag, maar met spiergroei heeft het niets te maken.
Leave a comment:
-
Spierpijn is gewoon lekker en geniet ervan als het niet TE erg is.
Als het te erg is smeer ik er Muay Thai creme op, goei spulletje!
Leave a comment:
-
Originally posted by Evan View Postals je geen spierpijn hebt, betekent dat je nooit vernieuwende oefeningen doet.. daarom als ik spierpijn heb.. heb ik weer anders getraind en een goed gevoel.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tommyy View PostMaar je moet het ook met mij eens zijn want ik heb ook gelijk, want spierpijn is niet perse een teken dat je goed getraind hebt, dus dat gevoel hoeft niet te kloppen.
. Als je 4 weken lang op je reet zit en niks doet, en vervolgens een 100metersprint aflegt is de kans groot dat je spierpijn hebt de volgende dag, maar met spiergroei heeft het niets te maken.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tommyy View PostMaar je moet het ook met mij eens zijn want ik heb ook gelijk, want spierpijn is niet perse een teken dat je goed getraind hebt, dus dat gevoel hoeft niet te kloppen.
Leave a comment:
-
Originally posted by Roy P View PostSpierpijn is geen indicator voor spiergroei. Spierpijn betekend een stimulans waar het lichaam niet op bedacht was. Kortom je hebt weer stress op een nieuwe manier toegediend waardoor er weer groei kan gaan plaatsvinden.
Met andere woorden, ik ben het met Evan eens..
Leave a comment:
-
Originally posted by Roy P View PostSpierpijn is geen indicator voor spiergroei. Spierpijn betekend een stimulans waar het lichaam niet op bedacht was. Kortom je hebt weer stress op een nieuwe manier toegediend waardoor er weer groei kan gaan plaatsvinden.
Met andere woorden, ik ben het met Evan eens.
Leave a comment:
-
Spierpijn is geen indicator voor spiergroei. Spierpijn betekend een stimulans waar het lichaam niet op bedacht was. Kortom je hebt weer stress op een nieuwe manier toegediend waardoor er weer groei kan gaan plaatsvinden.
Met andere woorden, ik ben het met Evan eens.
Leave a comment:
-
Originally posted by paullemmens View PostHallo!
Als onderzoeker bij een groot consumentenelectronica bedrijf ben ik bezig met het inventariseren welke problemen sporters rondom spierpijn ervaren en hoe ze die problemen oplossen.
Specifiek ben ik nieuwsgierig of jullie een apparaat zouden willen kopen om spierpijn mee te behandelen. En zo ja, welke functies dat apparaat dan zou moeten hebben. Denk hierbij niet meteen aan een gewone infraroodlamp, maar wees creatief en droom je ideale oplossing in elkaar.
Mvg,
Paul Lemmens
Die belg die allerlei top atleten helpt bij herstel met water ofzo kan wellicht ook interessante aanvulling zijn op hetgeen wat ik al zei. Maar geen idee wat hij precies doet en wat de wetenschappelijker onderbouwing er van is. Tellsell bullshit die niet werkt en alleen maar mooie praatjes zijn motten we hier nietLast edited by Falstyr; 23-06-2010, 17:55.
Leave a comment:
-
Ik geloof niet in een apparaat dat spierpijn kan verlichten/verhelpen/voorkomen. Ik zit de pijn wel uit.
Leave a comment:
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 day ago -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
3 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Leave a comment: