Hoe ga jij met spierpijn om?
Collapse
X
-
Ik heb niet zo'n problemen met spierpijn dat is een teken dat ik echt gebikkeld heb in de sportschool. Soms als het echt erg is gebruik ik wel tijgerbalsem, voornamelijk me onderrug wil nog wel eens hinderlijk zijn. Maar of ik een apparaat zou kopen waarvan de werking wss toch niet bewezen is en een hoop geld kost? Nee dankje.
-
Als jij morgen met een apparaat komt wat werkt tegen spierpijn koop ik het gelijk van je.
Spierpijn heb ik nog wel eens last van zeker in combinatie met mijn werk.
Leave a comment:
-
Originally posted by paullemmens View PostHallo!
Als onderzoeker bij een groot consumentenelectronica bedrijf ben ik bezig met het inventariseren welke problemen sporters rondom spierpijn ervaren en hoe ze die problemen oplossen.
Specifiek ben ik nieuwsgierig of jullie een apparaat zouden willen kopen om spierpijn mee te behandelen. En zo ja, welke functies dat apparaat dan zou moeten hebben. Denk hierbij niet meteen aan een gewone infraroodlamp, maar wees creatief en droom je ideale oplossing in elkaar.
Mvg,
Paul Lemmens
succes boekt op een forum met senioren die aan fitness of Nordic walking doen. :')
Wat natuurlijk niet weg houdt dat er vast wel hardcore Bodybuilders zijn die
snellere herstel mogelijkheden willen. Maar hoe wil je dat realiseren met een apparaat?
Leave a comment:
-
Originally posted by paullemmens View PostHallo!
Als onderzoeker bij een groot consumentenelectronica bedrijf ben ik bezig met het inventariseren welke problemen sporters rondom spierpijn ervaren en hoe ze die problemen oplossen.
Specifiek ben ik nieuwsgierig of jullie een apparaat zouden willen kopen om spierpijn mee te behandelen. En zo ja, welke functies dat apparaat dan zou moeten hebben. Denk hierbij niet meteen aan een gewone infraroodlamp, maar wees creatief en droom je ideale oplossing in elkaar.
Mvg,
Paul Lemmens
Leave a comment:
-
ik geniet van spierpijn, als het te verdragen is. Als het te erg is vermijd ik gebruik van de spier en smeer ik wat spierzalf maar dat is toch al een heel tijdje geleden.
Leave a comment:
-
Als ik zin het, stretch ik en doe ik de oefening voor de spierpijngroep met een kutgewichtje, dan gaat het ook vaak weg.
Maar meestal zit ik het uit.
Ik ga trouwens na de zomer wel weer WSB doen waar ik altijd onmenselijke spierpijn van in mn onderrug krijg (onmenselijk als in de zin het niet meer kunnen functioneren, niet kunnen zitten, lopen etc omdat de verzurende pompende spierpijn gewoon te hard is) en dan zou ik zeker wel een hoop geld over hebben voor een apparaat die me van mn onderrug spierpijn afhelpt op een GOEIE manier (dus geen tellsell bullshit, wetenschappelijke artikelen wil ik zien).
Helaas heb ik geen vertrouwen in een dergelijk apparaat
Leave a comment:
-
Ik geloof alleen in hooguit een spiermassage, maar of dit de spierpijn verhelpt.. Niet echt.. Ik wil gewoon die massage van die lekkere dame
Nee, ik zou totaal geen interesse hebben voor een dergelijk apparaat
Leave a comment:
-
spierpijn?
hmm hoe ik/ wij ermee omgaan?
accepteren lichtelijk ene teken van voldoening bij de meesten.
of ik er een apparaat voor zou aanschaffen?
nee ik train 3-4x pw in een split schema. is dus irrelevant aangezien tegen de tijd dat spiergroepweer aan de beurt is de spierpijn weg is.
Leave a comment:
-
Hoe ga jij met spierpijn om?
Hallo!
Mvg,
Paul Lemmens
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 day ago -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
3 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Leave a comment: