Hoe ga jij met spierpijn om?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe ga jij met spierpijn om?

Hallo!

Als onderzoeker bij een groot consumentenelectronica bedrijf ben ik bezig met het inventariseren welke problemen sporters rondom spierpijn ervaren en hoe ze die problemen oplossen.

Specifiek ben ik nieuwsgierig of jullie een apparaat zouden willen kopen om spierpijn mee te behandelen. En zo ja, welke functies dat apparaat dan zou moeten hebben. Denk hierbij niet meteen aan een gewone infraroodlamp, maar wees creatief en droom je ideale oplossing in elkaar.

Mvg,
    Paul Lemmens

spierpijn?
    hmm hoe ik/ wij ermee omgaan?
    accepteren lichtelijk ene teken van voldoening bij de meesten.
    of ik er een apparaat voor zou aanschaffen?
    nee ik train 3-4x pw in een split schema. is dus irrelevant aangezien tegen de tijd dat spiergroepweer aan de beurt is de spierpijn weg is.

Comment

Ik geloof alleen in hooguit een spiermassage, maar of dit de spierpijn verhelpt.. Niet echt.. Ik wil gewoon die massage van die lekkere dame

Nee, ik zou totaal geen interesse hebben voor een dergelijk apparaat
      "Straight outta gym"

Comment

Als ik zin het, stretch ik en doe ik de oefening voor de spierpijngroep met een kutgewichtje, dan gaat het ook vaak weg.

Maar meestal zit ik het uit.

Ik ga trouwens na de zomer wel weer WSB doen waar ik altijd onmenselijke spierpijn van in mn onderrug krijg (onmenselijk als in de zin het niet meer kunnen functioneren, niet kunnen zitten, lopen etc omdat de verzurende pompende spierpijn gewoon te hard is) en dan zou ik zeker wel een hoop geld over hebben voor een apparaat die me van mn onderrug spierpijn afhelpt op een GOEIE manier (dus geen tellsell bullshit, wetenschappelijke artikelen wil ik zien).

Helaas heb ik geen vertrouwen in een dergelijk apparaat
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik geniet van spierpijn, als het te verdragen is. Als het te erg is vermijd ik gebruik van de spier en smeer ik wat spierzalf maar dat is toch al een heel tijdje geleden.
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Niet geïnteresseerd. Ik hou van spierpijn.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Spierpijn is voor mij juist het teken dat ik goed heb getraind...

Comment

Originally posted by San Maya View Post
                Spierpijn is voor mij juist het teken dat ik goed heb getraind...
                Inderdaad, heerlijk dat gevoel dat je die spieren opnieuw geprikkeld hebt.
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by paullemmens View Post
                  Hallo!

Als onderzoeker bij een groot consumentenelectronica bedrijf ben ik bezig met het inventariseren welke problemen sporters rondom spierpijn ervaren en hoe ze die problemen oplossen.

Specifiek ben ik nieuwsgierig of jullie een apparaat zouden willen kopen om spierpijn mee te behandelen. En zo ja, welke functies dat apparaat dan zou moeten hebben. Denk hierbij niet meteen aan een gewone infraroodlamp, maar wees creatief en droom je ideale oplossing in elkaar.

Mvg,
                  Paul Lemmens
                  Doe normaal man. Sinds wanneer is spierpijn een probleem? Hoe ik er mee om ga? Ik geniet ervan voor zolang het duurt. Apparaat tegen spierpijn. Moet niet gekker worden man.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by paullemmens View Post
                    Hallo!

Mvg,
                    Paul Lemmens
                    Ik denk dat je wellicht op het verkeerde forum deze vraag stelt en meer
                    succes boekt op een forum met senioren die aan fitness of Nordic walking doen. :')
                    Wat natuurlijk niet weg houdt dat er vast wel hardcore Bodybuilders zijn die
                    snellere herstel mogelijkheden willen. Maar hoe wil je dat realiseren met een apparaat?
                    You can be part of my meal tonight.

Comment

Spierpijn is geil.
                      19j - 1.96m - 105kg
                      Train harder, grow faster

Comment

Als jij morgen met een apparaat komt wat werkt tegen spierpijn koop ik het gelijk van je.
                        Spierpijn heb ik nog wel eens last van zeker in combinatie met mijn werk.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Paul Lemmens - Senior Scientist at Philips Research?
                          You can be part of my meal tonight.

Comment

Ik heb niet zo'n problemen met spierpijn dat is een teken dat ik echt gebikkeld heb in de sportschool. Soms als het echt erg is gebruik ik wel tijgerbalsem, voornamelijk me onderrug wil nog wel eens hinderlijk zijn. Maar of ik een apparaat zou kopen waarvan de werking wss toch niet bewezen is en een hoop geld kost? Nee dankje.
                            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik geloof niet in een apparaat dat spierpijn kan verlichten/verhelpen/voorkomen. Ik zit de pijn wel uit.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X