spierpijn vind ik lekker
Hoe ga jij met spierpijn om?
Collapse
X
-
Originally posted by paullemmens View PostHallo!
Als onderzoeker bij een groot consumentenelectronica bedrijf ben ik bezig met het inventariseren welke problemen sporters rondom spierpijn ervaren en hoe ze die problemen oplossen.
Specifiek ben ik nieuwsgierig of jullie een apparaat zouden willen kopen om spierpijn mee te behandelen. En zo ja, welke functies dat apparaat dan zou moeten hebben. Denk hierbij niet meteen aan een gewone infraroodlamp, maar wees creatief en droom je ideale oplossing in elkaar.
Mvg,
Paul Lemmens
Die belg die allerlei top atleten helpt bij herstel met water ofzo kan wellicht ook interessante aanvulling zijn op hetgeen wat ik al zei. Maar geen idee wat hij precies doet en wat de wetenschappelijker onderbouwing er van is. Tellsell bullshit die niet werkt en alleen maar mooie praatjes zijn motten we hier nietLast edited by Falstyr; 23-06-2010, 17:55.
Comment
-
Spierpijn is geen indicator voor spiergroei. Spierpijn betekend een stimulans waar het lichaam niet op bedacht was. Kortom je hebt weer stress op een nieuwe manier toegediend waardoor er weer groei kan gaan plaatsvinden.
Met andere woorden, ik ben het met Evan eens.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostSpierpijn is geen indicator voor spiergroei. Spierpijn betekend een stimulans waar het lichaam niet op bedacht was. Kortom je hebt weer stress op een nieuwe manier toegediend waardoor er weer groei kan gaan plaatsvinden.
Met andere woorden, ik ben het met Evan eens.Don't pretend just do it..
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostSpierpijn is geen indicator voor spiergroei. Spierpijn betekend een stimulans waar het lichaam niet op bedacht was. Kortom je hebt weer stress op een nieuwe manier toegediend waardoor er weer groei kan gaan plaatsvinden.
Met andere woorden, ik ben het met Evan eens.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostMaar je moet het ook met mij eens zijn want ik heb ook gelijk, want spierpijn is niet perse een teken dat je goed getraind hebt, dus dat gevoel hoeft niet te kloppen.Don't pretend just do it..
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostMaar je moet het ook met mij eens zijn want ik heb ook gelijk, want spierpijn is niet perse een teken dat je goed getraind hebt, dus dat gevoel hoeft niet te kloppen.Dumbells build a bigger chest
Comment
-
Originally posted by Evan View Postals je geen spierpijn hebt, betekent dat je nooit vernieuwende oefeningen doet.. daarom als ik spierpijn heb.. heb ik weer anders getraind en een goed gevoelDumbells build a bigger chest
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostKlopt maar dat zei ik ook . Als je 4 weken lang op je reet zit en niks doet, en vervolgens een 100metersprint aflegt is de kans groot dat je spierpijn hebt de volgende dag, maar met spiergroei heeft het niets te maken.Don't pretend just do it..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: