Hoe ga jij met spierpijn om?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

100 meter sprint is best wel ver om te sprinten hoor, 300 trouwens ook, keertje geprobeerd en toen knock out gegaan.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
      100 meter sprint is best wel ver om te sprinten hoor, 300 trouwens ook, keertje geprobeerd en toen knock out gegaan.
      Haha ja dat bedoel ik ook.. ik hoef het niet te doen, heb conditie van 0..
      Don't pretend just do it..

Comment

spierpijn is geil

Comment

Thanks all, voor jullie feedback!

Comment

Taurine voordat je gaat trainen en cafeine de dag/dagen na het trainen voorkomt spierpijn. Ik heb zelf eigenlijk nooit spierpijn, maar dat komt meer door hoe ik train. Doorbloeden wanneer spierpijn zich voordoet helpt ook door te bewegen..
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Voorkomt geen spierpijn, dempt de spierpijn.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Daarnaast is het onderzoek alleen uitgevoerd bij vrouwen die niet vaak sporten en niet regelmatig koffie drinken. Dus of het zo betrouwbaar blijft bij mannen die veel sporten en regelmatig koffie drinken is nog maar de vraag. Ik merk in ieder geval geen verschil of ik nu wel of geen koffie (cafeïne) heb gehad.

Denk sowieso dat het voor veel mensen hier niet van toepassing is met de hoeveelheid cafeïne tabs en pre-workout supplementen die hier naar binnen gewerkt worden.
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik merk het wel eerlijk gezegd. Gaat dan wel om doses van 200-400mg.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Verkeerd verwoord voor de cafeine. Taurine voorkomt wel spierpijn door melkzuur afbraak.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Spierpijn is toch juist fijn? Behalve beenspierpijn, dan loop ik driekwart week mank
                      Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

Originally posted by Timmet View Post
                        Spierpijn is toch juist fijn? Behalve beenspierpijn, dan loop ik driekwart week mank
                        mank lopen is ook stoer hoor

Comment

Ben mezelf alweer mentaal voor aan het bereiden op 2 dagen krom lopen, vanavond benen trainen yeah!
                          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

ik ken geen spierpijn :P
                            Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                              ik ken geen spierpijn :P
                              dan doe je toch wat fout spierpijn betekent namelijk vooruitgang!!!
                              daarom ben ik er dan ook zo dol.
                              BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
                                dan doe je toch wat fout spierpijn betekent namelijk vooruitgang!!!
                                daarom ben ik er dan ook zo dol.
                                Fout fout en nog eens fout...

Heb nu spierpijn in mijn hammies, goodmornings/deadlifts zorgen altijd zoooooooooooooooooooooooooooooo erg voor spierpijn in mijn hammies. Heb hier altijd last van week in week uit terwijl het bij de rest wel meevalt.
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X