Originally posted by G. Coria
View Post
wil hard trainen maar zuip te veel
Collapse
X
-
"Straight outta gym"
-
-
Originally posted by roelinho View Postdrink jij elke dag?
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostMet alle respect, maar het is nogal zielig om te gaan drinken, alleen met het doel dat je wat losser wordt en meiden kunt versieren. Als je uiteindelijk een meid versierd hebt, dan moet je het ook zonder alcohol kunnen.
Bekijk het als glijmiddel bij het seksen. Zonder gaat ook maar dan is het minder leuk
Zielig zou ik het niet noemen. Iedereen wordt losser na een paar biertjes en ik vind daar niks mis mee. Mensen die elke dag moeten zuipen om zich goed te kunnen voelen, dat vind ik zielig
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostZoals waterpoloboy net zei.. Het is geen noodzaak maar een hulpmiddel.
Bekijk het als glijmiddel bij het seksen. Zonder gaat ook maar dan is het minder leuk
Zielig zou ik het niet noemen. Iedereen wordt losser na een paar biertjes en ik vind daar niks mis mee. Mensen die elke dag moeten zuipen om zich goed te kunnen voelen, dat vind ik zielig“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by Checker View PostWaardeloze vergelijking in mijn ogen, vind het veel leuker contacten met vrouwen te leggen zonder drank op. Je moet jezelf blijven en als het dan klikt weet je tenminste dat het niet eraan lag omdat je in bezopen toestand zo gezellig was. Daarnaast vinden de meesten vrouwen het dus echt niet leuk als ze aangesproken worden door iemand in bezopen toestand.
Comment
-
-
Hou het gewoon op 3 glazen bier op de zaterdagavond en je verliest niet heel veel progressie. Van het leven moet je ook genieten. Grote kans trouwens dat wanneer je dit een poosje vol houdt je hier ook al redelijk losjes van wordt doordat de gewenning aan alcohol gewoon minder isStill shrinking.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: