wil hard trainen maar zuip te veel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by G. Coria View Post
    Het is niet zo dat ik bier nodig heb om uit te gaan maar het maakt het toch een pak leuker. Ik heb wel altijd fun maar als ik nieuwe contacten leg, vooral met vrouwen, gaat het altijd vlotter met een paar pinten erbij. Dan schaam ik me ook niet om wat verder te gaan.
    Ik begrijp wat je bedoelt, ik had dit zelf ook wel op zich. Voelde me een stuk vrijer met het nodige bier op, maar ik nu ik voor mezelf besloten heb om te proberen mijn voeding voor een groot deel op orde te hebben om goed te kunnen presteren en ik ben net zo gelukkig of misschien zelfs gelukkiger zonder alcohol. Wat betreft de dames, als je gewoon lekker in je vel zit zonder alcohol moeten die zeker geen probleem zijn zonder alcohol, lijkt mij
    "Straight outta gym"

Comment

Ik ga niet helemaal kappen met bier, maar ik kan het wel matigen. Of de hele week niks drinken behalve op zaterdag ofzo
      drink jij elke dag?
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Real men drink beer!
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

guillermo coria, de gravelkonning van weleer

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            drink jij elke dag?
            Nee maar de laatste weken toch veel vaker dan slechts het weekend. Meestal drink ik een stuk of 5-6 Hoegaardens of 4 blonde Leffes. Ik zit in mijn laatste jaar aan de unief en de stageperiodes zijn gedaan. Ik heb wel een vakantiejob binnenkort maar voorlopig is het elke dag feest

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Met alle respect, maar het is nogal zielig om te gaan drinken, alleen met het doel dat je wat losser wordt en meiden kunt versieren. Als je uiteindelijk een meid versierd hebt, dan moet je het ook zonder alcohol kunnen.
              Zoals waterpoloboy net zei.. Het is geen noodzaak maar een hulpmiddel.
              Bekijk het als glijmiddel bij het seksen. Zonder gaat ook maar dan is het minder leuk

Zielig zou ik het niet noemen. Iedereen wordt losser na een paar biertjes en ik vind daar niks mis mee. Mensen die elke dag moeten zuipen om zich goed te kunnen voelen, dat vind ik zielig

Comment

Zoals waterpoloboy net zei.. Het is geen noodzaak maar een hulpmiddel.
                Bekijk het als glijmiddel bij het seksen. Zonder gaat ook maar dan is het minder leuk

Zielig zou ik het niet noemen. Iedereen wordt losser na een paar biertjes en ik vind daar niks mis mee. Mensen die elke dag moeten zuipen om zich goed te kunnen voelen, dat vind ik zielig
                Waardeloze vergelijking in mijn ogen, vind het veel leuker contacten met vrouwen te leggen zonder drank op. Je moet jezelf blijven en als het dan klikt weet je tenminste dat het niet eraan lag omdat je in bezopen toestand zo gezellig was. Daarnaast vinden de meesten vrouwen het dus echt niet leuk als ze aangesproken worden door iemand in bezopen toestand.
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
                  Waardeloze vergelijking in mijn ogen, vind het veel leuker contacten met vrouwen te leggen zonder drank op. Je moet jezelf blijven en als het dan klikt weet je tenminste dat het niet eraan lag omdat je in bezopen toestand zo gezellig was. Daarnaast vinden de meesten vrouwen het dus echt niet leuk als ze aangesproken worden door iemand in bezopen toestand.
                  Totaal mee eens.

Comment

Dan doe je toch iets niet goed mijns inziens.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

wat een faaltopic
                      tieft die alcohol lekker weg man anders zal je niet veel bereiken
                      Groeten

Comment

Hou het gewoon op 3 glazen bier op de zaterdagavond en je verliest niet heel veel progressie. Van het leven moet je ook genieten. Grote kans trouwens dat wanneer je dit een poosje vol houdt je hier ook al redelijk losjes van wordt doordat de gewenning aan alcohol gewoon minder is
                        Still shrinking.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Dan doe je toch iets niet goed mijns inziens.
                          mss heeft hij het over homofiele seks. dan is glijmiddel wel een aanrader, pm roy voor details
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Episch topic.

Als je het allemaal zo serieus neemt, blijf je dan gewoon kap0tzuipen.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

kapotzuipen noem ik niet 4 biertjes op een zaterdagavond, weet niet of het kan of niet kan want ik drink niet.

Comment

Kies gwn je hobby?
                                Zuipen krijg je ook mooie buikje van! (sarcasme)

Fitness dan krijg je wel een fit lichaam!
                                Met een "paar" spieren!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X