wil hard trainen maar zuip te veel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roelinho View Post
    mss heeft hij het over homofiele seks. dan is glijmiddel wel een aanrader, pm roy voor details

Goed punt.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
      Jah klopt
      Dadelijk word ik nog populair

Heb mijn visie over vrouwen helemaal veranderd, maar bier maakt het toch wat simpeler om contacten te leggen. Zegt mss wat over me maar ik denk dat veel kerels hun moves maken met wat booze erbij.

Ik ga niet helemaal kappen met bier, maar ik kan het wel matigen. Of de hele week niks drinken behalve op zaterdag ofzo
      matigen is genoeg.
      drink zelf meestal 2-3x pw rond de 2 biertjes

Comment

wat is beter?
        bier/wijn/sterke drank?

Comment

Originally posted by maxime View Post
          wat is beter?
          bier/wijn/sterke drank?
          Geen van allen, het is de alcohol die het doet.
          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

In het weekend een biertje drinken is niet zo'n heel groot drama. Maar je elke week lam zuipen is gewoon een no go. Opzich iets wat je zelf ook wel kan bedenken lijkt me:P Maar over het algemeen sport en zuipen gaan sowieso niet samen. Bodybuilding of andere krachtsport dus ook niet.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

gewoon lekker ghb beetje thuis uittesten wat je perfecte dosering is en dan voortaan naar de kroeg met jouw perfecte ghb dosering want je wil niet in slaap vallen in de kroeg

Comment

de keuze is nogal simpel, die moet je zelf maken. Wat heb je over voor het trainen. Hoe serieus wil je zijn en ik hoeverre laat je je sociale leven daardoor beïnvloeden.

Comment

Originally posted by Demian View Post
                  gewoon lekker ghb beetje thuis uittesten wat je perfecte dosering is en dan voortaan naar de kroeg met jouw perfecte ghb dosering want je wil niet in slaap vallen in de kroeg

een vader van iemand uit me klas was laatst overleden door een overdosis ghb...just saying
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Checker View Post
                    Waardeloze vergelijking in mijn ogen, vind het veel leuker contacten met vrouwen te leggen zonder drank op. Je moet jezelf blijven en als het dan klikt weet je tenminste dat het niet eraan lag omdat je in bezopen toestand zo gezellig was. Daarnaast vinden de meesten vrouwen het dus echt niet leuk als ze aangesproken worden door iemand in bezopen toestand.
                    Dat is per persoon verschillend.

Originally posted by roelinho View Post
                    mss heeft hij het over homofiele seks. dan is glijmiddel wel een aanrader, pm roy voor details
                    Muhauhauhauhauh

Originally posted by Checker View Post
                    Geen van allen, het is de alcohol die het doet.
                    Er is toch wel een verschil. De hoeveelheid alcohol met een shotje sterke drank en een bietje is evenveel. Maar in bier of wijn zit veel meer suiker in .

Originally posted by kojak View Post
                    een vader van iemand uit me klas was laatst overleden door een overdosis ghb...just saying
                    Daarom is het verstand om lage dosis te beginnen en dan naar de juiste hoeveelheid te gaan. En dit moet je doen als cafeine.. een tijdje wel, een tijdje niet, om gewenning te voorkomen. GHB is een stof wat je lichaam zelf al aanmaakt.

Maar GHB is heeel moeilijk te doseren en je mag er ook zeker geen alcohol bij nemen.

Comment

ghb moet je alleen nemen voor de sex met je chikke ouwe als ik dat neem... als ik uit ga is geen een vrouw meer veilig...

Comment

Originally posted by gameface View Post
                        . GHB is een stof wat je lichaam zelf al aanmaakt.

Maar GHB is heeel moeilijk te doseren en je mag er ook zeker geen alcohol bij nemen.
                        GHB is een narcosemiddel toch? En dat is een stof wat je lichaam zelf aanmaakt?
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Mijn geld staat erop dat het niet alleen GHB was.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Mijn geld staat erop dat het niet alleen GHB was.
                            Eens. Bij de meeste gevallen van overdosering met fatale gevolgen zijn er andere drugs in het spel, met name de combinatie alcohol en GHB.
                            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              GHB is een narcosemiddel toch? En dat is een stof wat je lichaam zelf aanmaakt?
                              Het werd vroeger idd gebruikt als narcosemiddel (het houdt de dopamine afgifte tegen). Ik weet niet of je lichaam het zelf aanmaakt, maar het breekt het iig af zonder noemenswaardige gifstoffen als residu. Het is voor je gezondheid dus niet echt slecht.

Er zitten echter genoeg nadelen aan.

- Moeilijk te doseren
                              - Je kan er per keer anders op reageren
                              - Als het niet goed gaat kom je er niet zo maar even uit, met alle risico's van dien.

Een vriend van mij is achter het stuur in slaap gevallen en overleden, een andere vriend heb ik naar de IC mogen brengen en die werd wakker aan de beademing en stikte vervolgens alsnog bijna in zijn eigen braaksel.

Ik heb vrienden out zien gaan, shag zien eten, naakt in de wc aangetroffen, vrouwen lastig zien vallen, in slaap zien vallen in de disco (en niet meer wakker te krijgen), vreemd zien gaan en ga zo maar door.

Helemaal zonder upper (speed, xtc, coke) reageren mensen erg verschillend. Een vriendin valt ook van een kwart buisje direct in slaap.

Vervelende is, is dat 5 uur later de dopamine vrijkomt, dan doe je dus de uren er na geen oog meer dicht.

Qua toxiciteit is het een 'gezonde' drugs, maar er zitten zoveel haken aan ogen aan dat ik het iig nooit iemand zomaar zou aanraden.

(al heb ik er vroeger op afters zooooooooo veel lol mee gehad )

@ Hierboven: je kan heel goed dood gaan van alleen GHB. Sterker nog ik denk dat je dat sneller voor elkaar krijgt ZONDER andere drugs. Reden: veel drugs hebben een oppeppende werking, die zorgen dat je wakker blijft. Het fatale zit hem vooral in het feit dat als je een OD binnen krijgt en houdt (veel ghb word je ook misselijk van) je gewoon onder narcose bent, alleen zonder de o zo nodige beademinsapparatuur. Iaw je houdt gewoon op met ademhalen.

GHB + alcohol is trouwens nog veel gevaarlijker. Door de alcohol is er geen pijl meer te trekken op de dosering.

(1 buisje = 5ml)
                              Last edited by ijzer; 30-06-2010, 10:58.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                                Het werd vroeger idd gebruikt als narcosemiddel (het houdt de dopamine afgifte tegen). Ik weet niet of je lichaam het zelf aanmaakt, maar het breekt het iig af zonder noemenswaardige gifstoffen als residu. Het is voor je gezondheid dus niet echt slecht.

Er zitten echter genoeg nadelen aan.

- Moeilijk te doseren
                                - Je kan er per keer anders op reageren
                                - Als het niet goed gaat kom je er niet zo maar even uit, met alle risico's van dien.

Een vriend van mij is achter het stuur in slaap gevallen en overleden, een andere vriend heb ik naar de IC mogen brengen en die werd wakker aan de beademing en stikte vervolgens alsnog bijna in zijn eigen braaksel.

Ik heb vrienden out zien gaan, shag zien eten, naakt in de wc aangetroffen, vrouwen lastig zien vallen, in slaap zien vallen in de disco (en niet meer wakker te krijgen), vreemd zien gaan en ga zo maar door.

Helemaal zonder upper (speed, xtc, coke) reageren mensen erg verschillend. Een vriendin valt ook van een kwart buisje direct in slaap.

Vervelende is, is dat 5 uur later de dopamine vrijkomt, dan doe je dus de uren er na geen oog meer dicht.

Qua toxiciteit is het een 'gezonde' drugs, maar er zitten zoveel haken aan ogen aan dat ik het iig nooit iemand zomaar zou aanraden.

(al heb ik er vroeger op afters zooooooooo veel lol mee gehad )

@ Hierboven: je kan heel goed dood gaan van alleen GHB. Sterker nog ik denk dat je dat sneller voor elkaar krijgt ZONDER andere drugs. Reden: veel drugs hebben een oppeppende werking, die zorgen dat je wakker blijft. Het fatale zit hem vooral in het feit dat als je een OD binnen krijgt en houdt (veel ghb word je ook misselijk van) je gewoon onder narcose bent, alleen zonder de o zo nodige beademinsapparatuur. Iaw je houdt gewoon op met ademhalen.

GHB + alcohol is trouwens nog veel gevaarlijker. Door de alcohol is er geen pijl meer te trekken op de dosering.

(1 buisje = 5ml)
                                Ik ben voor de gekleurde dingen erg bang.. maar dat blauwe is dat alleen bij hogere dosissen ofniet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X