probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en roy@ waar haal jij altijd die geniale pics vandaag#lol
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      en roy@ waar haal jij altijd die geniale pics vandaag#lol

Excuses voor de off-topic post maar ik vond het onbeleefd om geen antwoord te geven .
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

wzoet is zelf gay hoorde ik laatst, maar wil nog niet uit de kast.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Whahaha, dat ik dit topic nu pas zie!

Bied jezelf aan als spotter als die gaat benchen en loop weg of gewoon barbel pakken en zn kop verbouwen.

Opgelost

Comment

Originally posted by wzoet View Post
            zo ik hem negeer begrijpt die het echt wel hoor. hoef ik tenminste geen praatje te maken, geef ik die vent alleen maar zijn zin.
            aahhahaha
            wat een onzin..
            weet je zeker dat je zelf geen gay bent?
            miss denkt hij wel dat je flirt met hem:P
            daarom zit ie achter je aan..
            je bent tog een mietje man
            als iemand mij zo achterna loopt weet ik het wel!

dan moet ik er wel 100% zeker van zijn dat hij loopt te kutten

1 keer vragen: IS ER WAT??

maarja niet iedereen kan dat BLIJKBAAR
            VERMAN JEZELF EVEN!

:@
            Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Zit dit topic eens te volgen en mijn bek valt open van verbazing van de vele homofobe reacties. Dat is toch niet van deze tijd man ! We zitten niet meer in de middeleeuwen ofzo. Gewoon negeren, dan is het zo over. Waar zijn jullie toch zo bang voor ? Bovendien vind ik het grenzen aan discriminatie en daarom voelde ik de behoefte om te reageren.
              En nu, hup weer gewoon hard gaan trainen, je bent daar voor jezelf toch ? Of zie ik dat nou verkeerd ?
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

goed idee, beeps

'go medieval on his ass'

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                  aahhahaha
                  wat een onzin..
                  weet je zeker dat je zelf geen gay bent?
                  miss denkt hij wel dat je flirt met hem:P
                  daarom zit ie achter je aan..
                  je bent tog een mietje man
                  als iemand mij zo achterna loopt weet ik het wel!

dan moet ik er wel 100% zeker van zijn dat hij loopt te kutten

1 keer vragen: IS ER WAT??

maarja niet iedereen kan dat BLIJKBAAR
                  VERMAN JEZELF EVEN!

:@

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                    goed idee, beeps

'go medieval on his ass'

!

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                      Zit dit topic eens te volgen en mijn bek valt open van verbazing van de vele homofobe reacties. Dat is toch niet van deze tijd man ! We zitten niet meer in de middeleeuwen ofzo. Gewoon negeren, dan is het zo over. Waar zijn jullie toch zo bang voor ? Bovendien vind ik het grenzen aan discriminatie en daarom voelde ik de behoefte om te reageren.
                      En nu, hup weer gewoon hard gaan trainen, je bent daar voor jezelf toch ? Of zie ik dat nou verkeerd ?
                      Stel dat hij homo was en er zou een meisje achter hem aan zitten, was het dan ook discriminatie? Nee, hij heeft gewoon geen interesse. Ik zie niet in wat dit met discriminatie te maken heeft eerlijk gezegd.

Comment

Het gaat niet om wie achter wie aan zit, hé als het maar lekker voor je is denk ik dan. Nee ik bedoel het groffe macho gelul doorheen dit topic. Quoten is al niet meer te doen, het topic staat er bol van.
                        Maar ga maar lekker door met schelden....ik zou liever niet lullen maar trainen. Is maar een tip hoor !
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik geloof dat wzoet zichzelf alleen maar voor paal zet met die homofobe reacties, vraag is doodnormaal maar de manier hoe hij over homo's praat vind ik wel een beetje ver gaan, blijkbaar zijn homo's eng in zijn omgeving.

Comment

Yep, helemaal mee eens
                            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

er is nog nooit iemand dood gegaan aan wat anale stimulatie
                              eventueel indirect door aids ed maar je moet dan ook niet meteen gaan barebacken
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Wel grappig dit. Zo stond er gisteren nog een stuk in de krant waarom expats NL zo'n kloteland vinden. Dat klopt dus ook compleet. Als iemand een beetje verwijft is wordt hij compleet buitengesloten en wil niemand met hem praten. Hoe weet je nou dat hij homo is? En dan nog, waarom zo achtelijk en compleet negeren? Typisch iets voor Nederlanders om zo te reageren.. Niet ervoor open staan om een paar vriendelijke woorden te zeggen. Veel Nederlanders zijn denk gewoon asociaal.
                                The world aint pretty

Als je geen behoefte hebt om met iemand om te gaan heb je daar goed recht toe. En even compleet serieus, hoeveel moet ik me aantrekken van het feit dat een "expert" NL een kutland vind, wat een kansloos gedoe. Weet zelf ook wel dat NL op veel fronten kut is

De TS heeft geen behoefte aan die kerel, jammer dan, klaar. Kan niet met iedereen grote maatjes worden, al ben ik zelf wel van het praat maar met jan en alleman en als je ergens niet van gediend bent zeg het even, i.p.v. krop het op en kom klagen op een bodybuild forum, maar goed.

Je kunt het niet iedereen naar zijn/haar zin maken in de wereld, die dude leeft ook al langer dan vandaag en heeft dat zelf ook wel door. Vind het zelf aanstellerij, zijn genoeg mensen die je aankijken de hele dag, je traint en je valt op. Let's face it, genoeg mensen doen het daar ook om, kijk maar hoeveel mensen met een wifebeater lopen. Als je moeilijk gaat doen als mensen naar je kijken moet je gewoon te raden gaan of je wel lekker in je vel zit en waarom je er zo'n probleem van maakt.

Als het erop aan komt kun je hem altijd nog verbouwen wanneer hij iets ongepast doet. Gebeurd dat, 99,99% zeker van niet maar who knows.

Succes met je nieuwe gay best friend forever

P.s. vind homo's zelf ook maar smerig, net als dat ik enorm vette mensen smerig vind of mensen die stinken, zweten en wat dan ook voor iets wat gewoon ranzig is. Is het disciminatie, vast wel, maar het is vooral gewoon niet mijn ding. Ken ik homo's, ja een paar zelfs, behandel ik ze anders ja, ben ik onaardig tegen ze NEE.
                                Last edited by Yawgmoth; 13-07-2010, 12:58.
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X