probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Hij heeft zijn zinnen allang op iemand anders gezet heb ik al gezegd, hij volgt me niet en begroet me niet meer zoals ik het hem duidelijk heb gemaakt.

En ik snap niet dat mensen zeggen dat ik waarschijnlijk homo ben.. nooo wayy homo's prima maar ze moeten me niet lastig vallen. Als zij elkaar in de kont batsen? miss grof gezegd maar geen probleem. en nogmaals ik hoef niks mee te maken hebben.
      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post

En ik snap niet dat mensen zeggen dat ik waarschijnlijk homo ben.. nooo wayy homo's prima maar ze moeten me niet lastig vallen. Als zij elkaar in de kont batsen? miss grof gezegd maar geen probleem. en nogmaals ik hoef niks mee te maken hebben.
        Kut zeg....ik wilde je net mee uit vragen.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by roelinho View Post
          !!
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Beeps View Post
            Het gaat niet om wie achter wie aan zit, hé als het maar lekker voor je is denk ik dan. Nee ik bedoel het groffe macho gelul doorheen dit topic. Quoten is al niet meer te doen, het topic staat er bol van.
            Maar ga maar lekker door met schelden....ik zou liever niet lullen maar trainen. Is maar een tip hoor !
            Anders ga je er ff heel druk om maken !
            Mind is everything.

Comment

zeggen dat ie mag opdonderen zo niet zou ik m uithalen

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                Hij heeft zijn zinnen allang op iemand anders gezet heb ik al gezegd, hij volgt me niet en begroet me niet meer zoals ik het hem duidelijk heb gemaakt.

klinkt een beetje gay
                Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by resike View Post
                  Anders ga je er ff heel druk om maken !

Ik snap geen fuck van deze opmerking. Zal wel komen omdat ik een blonde vrouw ben met cup C, die niet snapt hoe je je druk kunt maken omdat er een zogenaamde homo achter je aan zit. Train je je rot voor spieren, waarschijnlijk om lekker wijven te scoren, maak je je druk om iemand van het andere geslacht die geil van je wordt. Get real, het is 2010

Doe net als ik : train wat, zuip wat, neuk wat en doe niet moeilijk...maar laat een ander in zijn waarde...

beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X