Tweemaal per dag KT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blue_eye View Post
    Zij gebruiken producten dan kan het wel
    Kan ik dat ook ik gebruik ook een top product. : eiwitshake van syntrax en ook af en toe een aminozuur tab.. FTW!!!
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb het vroeger wel gedaan 2x per dag trainen, maar dan alleen in het weekend of als ik vrij was.
      Ik was toen 22-23 jaar en heb dit maar een paar maanden gedaan. Wist toen ook niks van deze sport mbt voeding en rust. Training was verder wel goed. Gewoon split schema.....nothing fancy.
      Of ik er voordeel uit gehaadl hebt is moeilijk te zeggen. Nadeel zelfde verhaal.....Vond het wel lekker om te doen. Ik was gewoon naturel dus het was wel te doen....Ik had ook geen last van blessure's of last van overtrainen.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik zou zeggen probeer het uit roy!

Comment

Tja ik heb het 2x gedaan omdat het ECHT niet anders kon. Ben blij om te horen dat een keertje zo'n uitzondering geen ramp is.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            cortisol gaat vooral omhoog doordat je glycogeen voorraden leger geraken. na je post workoutmaaltijd ben je gewoon weer anabool en cortisol speelt geen rol meer.
            Stel dat je na één uur trainen een dextroseshake neemt om je glycogeenvoorraad bij te vullen (opnametijd = ±15 minuten als ik me niet vergis), neemt een kwartiertje rust en je traint nog één uur. Zou er dan ook geen sprake zijn van een toegenomen cortisolaanmaak?

Comment

Ff vraagje tussendoor... Sorry roy voor hi-jacking nu we tog over di onderwerp hebben.
              We weten allemaal dat 90min+- genoeg is voor je kt.
              Maar stel je hebt niks te doen en je steld je trainingschema zo in dat je 160 min bezig bent met je kt...
              Maar je eet tussendoor gewoon een maaltijd: bijv: rijst,kip, een pot mais en een hand noten (lekker basic)en je wacht 20 min en maakt je training dan af.
              Ben je dan nog steeds meer cortisol?

Comment

Dat vroeg ik ook alleen is dextrose natuurlijk een betere keuze voor je glycogeenvoorraad, maar laten we eens kijken wat Dynobet zegt.

En je hoeft je verontschuldigingen niet aan te bieden, ik heb het antwoord op m'n vraag .

Comment

voor bodybuilding doeleinden slaat het nergens op
                  Groeten

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                    Dat vroeg ik ook alleen is dextrose natuurlijk een betere keuze voor je glycogeenvoorraad, maar laten we eens kijken wat Dynobet zegt.

En je hoeft je verontschuldigingen niet aan te bieden, ik heb het antwoord op m'n vraag .
                    Ja zag het net ook staan ^^ alleen zit op een ipod. Dat typen gaat super sloom haha^^ en veel typfouten.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Onerbouwing rev?

Comment

Klopt het slaat nergens op en ben het absoluut niet van plan. Maar het is toch interessant om te weten?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          Onerbouwing rev?
                          3 uur achter elkaar trainen ben je gewoon veel te verrot van op een gemiddelde bodybuilding intensiteit/volume verhouding
                          Groeten

Comment

3 uur achter elkaar trainen ben je gewoon veel te verrot van op een gemiddelde bodybuilding intensiteit/volume verhouding
                            Klopt.

Comment

3 uur achter elkaar is te veel inderdaad.

Maar 1 uur smorgens en 1 uur savonds zoals in de eerste post werd gezegd?
                              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

sterker nog, tijdens je krachttraining gewoon een beetje sippen aan een carb drankje (dextro met water of gatorade ofzo), onderdrukt je cortisol.

dit is wat lyle mcdonald schrijft over de powerworkout die onderdeel is van zijn dieet ultimate diet 2.0. deze workout duurt overigens rond de 2-3 uur.

Sipping on a dilute carb drink (think Gatorade, just get 30-60 grams of carbs in 32 oz. of water) during the workout will help get you through it, as well as helping keep you in an optimal anabolic state.

Deze 2-3 uur workout is overigens alleen vol te houden omdat je mega carbloaded bent, en super hoge glucosewaarden in je bloed hebt door een supercompensatie in glycogeen opslag in spieren en lever (plus je vult het tijdens je training ook nog een beetje aan).

Na de training neem je dan nog een dextro (en whey) shake.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X