Originally posted by Davy1234
View Post
probleem met buik
Collapse
X
-
-
ok suiker dus maar dat heb ik al geprobeerd en in een shake heb ik het nog nooit gehad gewoon met melk of water en dan naar achtere gooien?Last edited by Training Niels; 05-07-2010, 18:36.BP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
-
-
Originally posted by Training Niels View Postkan iemand trouwens ook nog een recept voor brinta posten want normaal opgewarmt lukt wel maar kan het nog lekkerder?
Ik ben echt ZIEK brinta-verslaafd als sinds dat ik 2 ben en ik pleurde er altijd een meter dikke laag hagelslag op. Dus dat kan je doen maar is niet zo gezond gok ik...
Wat ik tegenwoordig doe is iets verstandiger.
Ik pleur er natural whey door heen, en doe er kokosrasp bij, banaan, ander fruit zoals kaneel, en dan met appel is een goede.
Ook kan je whey met een smaakje kopen als je whey gebruikt, wordt het weer wat lekkerder.
Maar op een junk-dag moet je ECHT een keer proberen, beloof me, dat je hageslag met banaan bij je brinta pleurt.
JEZUS WTAT IS DATA LEKKER
Comment
-
heb je uberhaupt al eens de stickys gelezen? Want als ik zo naar je vragen kijk vraag ik me dat zeer af. Ga goed eten, niet: oohh ik krijg zoveel kcal binnen dmv. koekjes en zo, nee maar ga kijken hoeveel je binnen krijgt aan 'bruikbaar' voedsel. Rijst, vis(tonijn, zalm), noten, groentes etc.
't Staat allemaal in de stickys. En voor t geval dat je die al gelezen, doe t nog is en goed. succes (Y)I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Originally posted by brainiac View Postheb je uberhaupt al eens de stickys gelezen? Want als ik zo naar je vragen kijk vraag ik me dat zeer af. Ga goed eten, niet: oohh ik krijg zoveel kcal binnen dmv. koekjes en zo, nee maar ga kijken hoeveel je binnen krijgt aan 'bruikbaar' voedsel. Rijst, vis(tonijn, zalm), noten, groentes etc.
't Staat allemaal in de stickys. En voor t geval dat je die al gelezen, doe t nog is en goed. succes (Y)
en aan welke vragen zie je dan dat ik de stickys niet heb gelezen want dat heb ik gewoon wel gedaanBP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
-
Originally posted by Training Niels View Postkoekjes? ik eet geen koekjes als je dat soms dacht en als ik dat al een keer deed dan zal ik het zeker niet in mijn voedings schema vermelden.
en aan welke vragen zie je dan dat ik de stickys niet heb gelezen want dat heb ik gewoon wel gedaan
ik train hard maar ik eet ook best wel veel ik weet niet waar ik nog meer kan eten hier een ruw schema.
9 uur in de morge 3 witte bollen met kipfilet met 1 glas melk
12 uur 3 witte bollen met kipfilet met 1 glas melk
3 uur 2 stukke fruit meestal banaan en appel
6 uur avondeten: meestal aardappelen vlees verschilt
8 uur almhof volle kwark(250 gram)
10 uur broodje kip
en niet te veel zeuren van ik lus t niet, gewoon weg drukken 't zal gaan wennen. En als je goed de stickys had gelezen dan zou je ook niet gaan vragen: Wat moet ik nog meer eten dan?
No offence mate, maar lees je meer in en gebruik de tips die je hier worden gegeven.I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Luister naar de tips die hier gegeven worden en richt je op volgende zomer. Ga je nu cutten dan heb je wel een sixpack maar daar blijft het ook bij. Probeer nu licht boven onderhoud te eten (rond de 2800kcal) zodat je vetpercentage niet teveel stijgt.
Eerste wat je aan je voedinsschema moet veranderen is de hoeveelheid ewitten. Met jouw gewicht zou je minstens rond de 150gr eiwit per dag moeten eten.@ ketIF
Comment
-
Originally posted by Brambo19 View PostLuister naar de tips die hier gegeven worden en richt je op volgende zomer. Ga je nu cutten dan heb je wel een sixpack maar daar blijft het ook bij. Probeer nu licht boven onderhoud te eten (rond de 2800kcal) zodat je vetpercentage niet teveel stijgt.
Eerste wat je aan je voedinsschema moet veranderen is de hoeveelheid ewitten. Met jouw gewicht zou je minstens rond de 150gr eiwit per dag moeten eten.
volgend jaar mischien eerst maar ff spiermassa opbouwenBP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment