probleem met buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Davy1234 View Post
    fat burners
    Met dat voedingsschema dat hij nu heeft zijn fatburners natuurlijk waardeloos.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
      kan iemand trouwens ook nog een recept voor brinta posten want normaal opgewarmt lukt wel maar kan het nog lekkerder?
      Mik er eens wat kaneel door.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Brinta, dat is toch datgene wat je in je shake pleurt en wegslokt zonder het te proeven
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

ok suiker dus maar dat heb ik al geprobeerd en in een shake heb ik het nog nooit gehad gewoon met melk of water en dan naar achtere gooien?
          Last edited by Training Niels; 05-07-2010, 18:36.
          BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

ok suiker dus maar dat heb ik al geprobeerd en in een shake heb ik het nog nooit gehad gewoon met melk of water en dan naar achtere gooien?

Ja wel zorgen dat je broertje achter je staat
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

kan iemand trouwens ook nog een recept voor brinta posten want normaal opgewarmt lukt wel maar kan het nog lekkerder?

Ik ben echt ZIEK brinta-verslaafd als sinds dat ik 2 ben en ik pleurde er altijd een meter dikke laag hagelslag op. Dus dat kan je doen maar is niet zo gezond gok ik...

Wat ik tegenwoordig doe is iets verstandiger.
              Ik pleur er natural whey door heen, en doe er kokosrasp bij, banaan, ander fruit zoals kaneel, en dan met appel is een goede.
              Ook kan je whey met een smaakje kopen als je whey gebruikt, wordt het weer wat lekkerder.

Maar op een junk-dag moet je ECHT een keer proberen, beloof me, dat je hageslag met banaan bij je brinta pleurt.

JEZUS WTAT IS DATA LEKKER

Comment

hagelslag met brinta? ik zal het proberen

maar met fruit weet ik niet of het wel lekker is ik heb momenteel
                geen whey in huis maar wil natuurlijk wel brinta nemen dus gewoon
                brinta in de mixer met melk en een banaan?

Comment

heb je uberhaupt al eens de stickys gelezen? Want als ik zo naar je vragen kijk vraag ik me dat zeer af. Ga goed eten, niet: oohh ik krijg zoveel kcal binnen dmv. koekjes en zo, nee maar ga kijken hoeveel je binnen krijgt aan 'bruikbaar' voedsel. Rijst, vis(tonijn, zalm), noten, groentes etc.

't Staat allemaal in de stickys. En voor t geval dat je die al gelezen, doe t nog is en goed. succes (Y)
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                    heb je uberhaupt al eens de stickys gelezen? Want als ik zo naar je vragen kijk vraag ik me dat zeer af. Ga goed eten, niet: oohh ik krijg zoveel kcal binnen dmv. koekjes en zo, nee maar ga kijken hoeveel je binnen krijgt aan 'bruikbaar' voedsel. Rijst, vis(tonijn, zalm), noten, groentes etc.

't Staat allemaal in de stickys. En voor t geval dat je die al gelezen, doe t nog is en goed. succes (Y)
                    koekjes? ik eet geen koekjes als je dat soms dacht en als ik dat al een keer deed dan zal ik het zeker niet in mijn voedings schema vermelden.

en aan welke vragen zie je dan dat ik de stickys niet heb gelezen want dat heb ik gewoon wel gedaan

Comment

koekjes? ik eet geen koekjes als je dat soms dacht en als ik dat al een keer deed dan zal ik het zeker niet in mijn voedings schema vermelden.

en aan welke vragen zie je dan dat ik de stickys niet heb gelezen want dat heb ik gewoon wel gedaan
                      je voedingschema oa.

ik train hard maar ik eet ook best wel veel ik weet niet waar ik nog meer kan eten hier een ruw schema.

9 uur in de morge 3 witte bollen met kipfilet met 1 glas melk
                      12 uur 3 witte bollen met kipfilet met 1 glas melk
                      3 uur 2 stukke fruit meestal banaan en appel
                      6 uur avondeten: meestal aardappelen vlees verschilt
                      8 uur almhof volle kwark(250 gram)
                      10 uur broodje kip

en niet te veel zeuren van ik lus t niet, gewoon weg drukken 't zal gaan wennen. En als je goed de stickys had gelezen dan zou je ook niet gaan vragen: Wat moet ik nog meer eten dan?

No offence mate, maar lees je meer in en gebruik de tips die je hier worden gegeven.
                      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

tuurlijk gebruik ik de tips waarom zou ik het anders vragen?
                        en het klopt dat mijn voedingsschema aardig kut was maar dat is al weer verbeterd.

Comment

Luister naar de tips die hier gegeven worden en richt je op volgende zomer. Ga je nu cutten dan heb je wel een sixpack maar daar blijft het ook bij. Probeer nu licht boven onderhoud te eten (rond de 2800kcal) zodat je vetpercentage niet teveel stijgt.

Eerste wat je aan je voedinsschema moet veranderen is de hoeveelheid ewitten. Met jouw gewicht zou je minstens rond de 150gr eiwit per dag moeten eten.
                          @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                            Luister naar de tips die hier gegeven worden en richt je op volgende zomer. Ga je nu cutten dan heb je wel een sixpack maar daar blijft het ook bij. Probeer nu licht boven onderhoud te eten (rond de 2800kcal) zodat je vetpercentage niet teveel stijgt.

Eerste wat je aan je voedinsschema moet veranderen is de hoeveelheid ewitten. Met jouw gewicht zou je minstens rond de 150gr eiwit per dag moeten eten.
                            ok bedankt ik zei al dat ik naar de tips heb geluisterd en dat ik niet ga cutten
                            volgend jaar mischien eerst maar ff spiermassa opbouwen

Comment

Heb je een foto ervan? Je bent best licht en je eetpatroon is ietswat aan de matige kant. Ga richting 2800 - 2900 Kcal en ga voor brinta, pindakaas, noten etc.
                              Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

hagelslag met brinta? ik zal het proberen
                                Big nono. Hagelslag is een en al nutteloze suikers.
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X