probleem met buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Training Niels View Post
    ik train hard maar ik eet ook best wel veel ik weet niet waar ik nog meer kan eten hier een ruw schema.

9 uur in de morge 3 witte bollen met kipfilet met 1 glas melk
    12 uur 3 witte bollen met kipfilet met 1 glas melk
    3 uur 2 stukke fruit meestal banaan en appel
    6 uur avondeten: meestal aardappelen vlees verschilt
    8 uur almhof volle kwark(250 gram)
    10 uur broodje kip
    ....................
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      ....................
      Ja maar witte bollen vullen ook enorm hoor!
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
        niet zo heel veel eigenlijk alleen sperzie bonen 1 keer in de week dat komt omdat ik niet zoveel groentes lust.
        Ik heb ook 8-9 jaar lang geen vis gegeten omdat ik het niet door m'n strot kreeg, toch eet ik tegenwoordig iedere dag een blik tonijn...

Als je zo gaat beginnen zul je niks bereiken rondom bodybuilding, dus vraag jezelf eens af of je het ervoor over hebt.

Comment

wat heeft iedereen toch bang om een penske te krijge, so what ik heb een penske als ik zit. Als ik aan mn cut begin zal het wel verdwijnen. Het hele idee van bulken is dat je lichaam de tekorten pakt van het voedsel en niet van je spieren. Anders kan je nooit groeien. Het is niet zo dat je plots moddervet wordt zeker niet. ach ja ik ga even eten yum yum yum yum ^^
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
            wat heeft iedereen toch bang om een penske te krijge, so what ik heb een penske als ik zit. Als ik aan mn cut begin zal het wel verdwijnen. Het hele idee van bulken is dat je lichaam de tekorten pakt van het voedsel en niet van je spieren. Anders kan je nooit groeien. Het is niet zo dat je plots moddervet wordt zeker niet. ach ja ik ga even eten yum yum yum yum ^^
            Inderdaad.

Dus hier 2 opties voor je;

1) Je gaat cutten, weegt weer 55 kg en bent een skinny son of a bitch waar de ribben van uitsteken en de chicks van weg lopen.

2) Je gaat bulken, zorgt dat je wat massa krijgt (zodat er volgende keer wat massa OVERBLIJFT na het cutten) en volgend jaar cutten. Daarna ben je een echte chickmagnet, promise.

Comment

Je voeding is drama.

Denk aan volkoren brood met kip/kalkoen en pindakaas, noten vis eieren groentes brinta havermout enz.

En NIET gaan cutten denk daar volgend jaar mischien maar eens aan.

Comment

ok groentes ga ik eten noten ga ik ook eten de enige die we nu in huis hebben zijn pistache noten ik weet niet of dat goed is maar pindakaas krijg ik echt mijn strot niet door als ik dat eet hang erna zeker boven de wc. en bruin brood zal ik ook wel gaan eten. maar ja ben pas 14 heb net zomervakantie(veel tijd om te trainen) maar het is niet zo dat ik nu in ene kan gaan hardcore bodybuilden want dat is niet goed voor me
                groei toch?
                Last edited by Training Niels; 05-07-2010, 16:23.
                BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Wat betreft die pistache noten:

Originally posted by maxime View Post
                  Alleen pistache noten zijn volgens mij niet zo goed voor je, teveel slechte vetten dacht ik.
                  Neem dus liever ongezouten cashewnoten, ongezouten pinda's, walnoten etc. Kies maar uit.

Comment

kan iemand trouwens ook nog een recept voor brinta posten want normaal opgewarmt lukt wel maar kan het nog lekkerder?
                    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Niet zeiken maar drinken.

Comment

brinta kan goed met basterdsuiker, of rozijnen...

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                          Je weegt fucking 54 kg... BULKEN, BULKEN en nog eens BULKEN. Je hebt bijna geen massa, dus om te gaan cutten is helemaal belachelijk aangezien er dan nòg minder overblijft.

Misschien bot gezegd, maar je zult echt moeten gaan vreten. Cutten met 54kg is natuurlijk no fucking way. Chicks houden niet van botten met sixpacks.

jij moet wel vrijgezel zijn om zulke domme uitspraken maakt geen fuck uit ouwe toen ik 50 kg woog had ik een lekker wijf en die heb ik nog steeds

Comment

maar flink eten rustig opbouwen anders komt het je strot uit alles komt goed je moet body net als de bijbel zien sta er mee op en ga er mee naar bed

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                              jij moet wel vrijgezel zijn om zulke domme uitspraken maakt geen fuck uit ouwe toen ik 50 kg woog had ik een lekker wijf en die heb ik nog steeds
                              Groot verschil tussen 20jarige chicks en 13-14jarige.. Hij is namelijk 14.

And don't worry, I'm a chick magnet.

Comment

fat burners
                                en gaan fitnissen tot je omvalt:P?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...