fitter worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitter worden

Er is gisteren een ticket voor me geboekt naar marokko..
    Me reis is over 2 weken..
    Ga de laatste maanden niet meer echt gevarieerd naar de sportschool en ben dus beetje achteruitgegaan..
    Dit zijn me plannen...wil er op me laatste 2 weken..op me fitst uitzien
    ..
    Zijn er tips advies...ik ben vanochtend begonnen met joggen
    Tog maar opdrukken etc. En gezond eten?
    Hoor graag advies..hoop dat ik zo duidelijk ben

Te laat jonguh!

Comment

1 week keihard trainen en elke dag HIIT doen en dan een week bijkomen, meer kan je niet doen. maar er valt weinig te doen in 2 weekjes.
      Dus zoals eerste reply; te laat jonguh!
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Daar vroeg ik dus niet naar...

Alle forumleden zijn welkom om te reageren..
        reageer uberhaupt niet erop als je me vraag niet begrijpt..

Comment

En elke dag hardlopen..moet dat we'll gezond zijn voor me gezondheid/hartslag
          Wat jullie nu zegggen heb k me natuurlijk gerealiseerd maar probeer er het beste van te maken
          En hou van een uitdaging...ben een beest haha;p

Comment

En elke dag hardlopen..moet dat we'll gezond zijn voor me gezondheid/hartslag
            Wat jullie nu zegggen heb k me natuurlijk gerealiseerd maar probeer er het beste van te maken
            En hou van een uitdaging...

Comment

Hou van een uitdaging lol? Waarom begin je er nu pas aan, dit noem ik meer onmogelijk joh...
              In 2 weken ga je der echt niet heel veel fitter bij staan, veel slapen, gezond eten en wat cardio misschien :P

Comment

''Iemand die zegt dat iets onmogelijks is zegt het omdat 'ie' het zelf niet kan''

Er is een ticket voor me geboekt ..het is dus helemaal niet gepland
                Dus het is hoe het is..en ik ga er wat van proberen te maken
                Als je goed leest staat er dat ik 'wat' achter ben gegaan..
                Met elke ochtend 50 keer opdrukken en na het slapen 50 keer op te drukken
                en vervolgens 30 minuten te joggen
                Ennnn.. super gezond te eten bereik ik mijn doel..
                dus toch niet zo onmogelijk!

By the way(wil geen krachttraining)
                Wil fitter worden..wat fitter worden in 2 weken
                Realiseer me natuurlijk dat dat kort is..

Comment

wat wil je meer kracht? of meer uithouding? of breder lichaam?
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Waarom zwem je niet naar Marokko toe, zul je wat strakker in je vel zitten
                    No means Try Again

Comment

Denk tog meer uithouding plus dat bredere lichaam..

Comment

breder lichaam verkrijg je door meer te eten en door krachttraining te gaan doen.
                        Meer uithouding krijg je door meer langdurige sporten uit te oefenen zoals joggen.
                        Het heeft 3 maanden trainen geduurd vooralleer ik 10km kon joggen onder de 47min tijd. Ik liep 3 keer per week, eerst 5 km dan 7km dan 9km dan 10km en dan het tempo verhogen of soms langere afstand met een iets lager tempo. baantjes zwemmen is ook goed voor conditie
                        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Kijk hier heb ik wat aan..ik ga dit week hard aan het werk met joggen en gezond eten
                          Zal ook met gewichten aan t werk gaan voor die strakke lichaampje

Comment

In 2 weken ga je helemaal niks aan massa pakken, helemaal niet als je daarbij ook nog gaat joggen. Ga alvast maar trainen voor volgend jaar!

Comment

Originally posted by Attitude89 View Post
                              Kijk hier heb ik wat aan..ik ga dit week hard aan het werk met joggen en gezond eten
                              Zal ook met gewichten aan t werk gaan voor die strakke lichaampje
                              Het beste is een gym zoeken voor de krachttraining en een goed eet en voedingsschema opstellen, op dit forum vind je alle informatie ivm voeding en training in de sticky's (de rode topics in iedere sectie bovenaan). veel succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X