nee ze steken niet overdreven naar voren ofzo , maar bij veel mensen is het plat , bij mijn hangen ze recht naar voren Stennerd!
Borst
Collapse
X
-
Originally posted by bodymen007 View Postop moment doe ik nix van krachtraning heel veel spining en hardlopen , in het bos 3x en 1 keer per week buiten , daarom doe ik geen krachtraning dan word ik trager met het lope van zwaren krachtraning .Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by bodymen007 View Postja klopt roy , ik ben volop aan het trainen , want het hardlopen gaat harstikke goed ik doe wel veel cardio vet verbranding , zou ik niet alleen mijn borstspieren kunnen trainen?
Als je de borststreek wil verbeteren, waar de borst een onderdeel van is, dan zal je dus die gehele regio moeten trainen.
Het beste is fullbody training doen.
Dat je van krachttraining langzaam wordt is BS, is een overrated ding.
Je gaat pas echt snelheid inleveren als je een kilo of 10/15 minimaal meer weegt.
Maar dan ben je alweer een aantal jaren verder.
Krachttraining is perfect voor een fitter lichaam en vetverbranding en de spieren wat meer te ontwikkelen.
Hiermee zal je ook makkelijker gaan lopen. Tegen de tijd dat je de proporties hebt van een topbodybuilder dan wordt het pas echt lastig om bijvoorbeeld een duurloop te doen en daarin goede tijden neer te zetten.
Gewoon goed op je eten leten en goed trainen, KT gecombineerd met stevige cardio om extra vet te verbranden en de spieren iets te ontwikkelen.
Dan zal de borst platter maar steviger worden, ook buikvet zal makkelijker verbrand worden.
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Excuses voor mijn opmerking, ik nam aan dat het hier om een vrouw ging. Dom, aangezien TS "men" in zijn naam heeft staan.
Ga inderdaad is langs bij je huisarts, daar is die voor.If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
bodymen Ik kan je garanderen dat een full body schema je echt niet trager gaat maken. Een vriend van me loopt de 10 miles in 55 minuten en zijn bovenlichaam is toch wel gespierd. Niet bodybuilder stijl maar toch iets wat de gemiddelde mens graag zou hebben.
Ik wil maar zeggen dat hij 10 miles = ongeveer 16 km op 55 minuten loopt, wat toch een degelijke tijd is. En eens je zijn gespierd bovenlichaam hebt, denk ik dat je ook weer een jaartje verder bent. Dus zeker geen schrik hebben om kracht training te doen, je wordt niet zomaar op een paar maanden tijd trager. Maar het is wat je zelf wil natuurlijk.
Waarom post je je foto niet in je topic? Er is hier echt niemand die ermee zal lache, en diegene die het wel doen, zijn maar kneuzen die niet beter weten om andere mensen af te kraken om zichzelf beter te laten voelen. Dus posten maar! :')Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Als je betere antwoorden wilt hebben dan kun je beter wel een stuk specifieker zijn (lengte, gewicht, leeftijd, extravetweefsel of extra klieren).
Je hebt wel een aandoening dat gynecomastia heet.
Een foto zou verduidelijking kunnen geven, maar hier moet je wel enige lef voor hebben. Mijn lichaam voldoet ook bij lange na niet aan de norm en dat kan zeer frustrerend zijn.
Mocht je een laag vet% hebben en dat die kleine ophoping bij jou geen vet is dan kun je denken aan een kleine vorming van vrouwelijk borstweefsel. Mocht je nog wat hoger in je vet zitten dan zou ik iets gaan afvallen. Als je wel vorming hebt van vrouwelijk weefsel dan zou ik toch even naar de huisarts gaan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...21 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: