hoeveel kilo kan ik aankomen in 1 maand tijd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ben een beetje traag met het reageren op reacties heb het een beetje druk ook vandaar. hoe doen jullie dat, bulken terwijl je full-time werkt en fitnesst?

Comment

Genoeg eten meenemen voor in je pauze's. Veel noten eten, zijn makkelijke kcal's en kan je gemakkelijk tussendoor eten. Ei op brood, shake en havermoutkoek mee(havermout, eieren, rozijnen, kaneel).
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by 2010 View Post
        binnekort ramadan dus is het moeilijk om aan te komen vandaar dat ik nu alvast zo veel mogelijk wil aankomen.
        Eens naar IF kijken kan nooit kwaad lijkt me?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Ik sta bekend als een groot tegenstander van IF, maar voor mensen in de Ramadan lijkt me dit een uitstekende optie!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Genoeg eten meenemen voor in je pauze's. Veel noten eten, zijn makkelijke kcal's en kan je gemakkelijk tussendoor eten. Ei op brood, shake en havermoutkoek mee(havermout, eieren, rozijnen, kaneel).
            oke thanks voor de tip

Originally posted by Patricia86 View Post
            Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Ik sta bekend als een groot tegenstander van IF, maar voor mensen in de Ramadan lijkt me dit een uitstekende optie!
            wat is IF?

Comment

wat is IF?
              Intermittent fasting.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Komt erop neer, dat je in korte tijd (in jouw geval avond/nacht) je hele kcal behoefte naar binnen werkt. en dan de rest van de dag niets eet.

stel het word donker om 22:00. dan savond rond een uur of 20:30 gaan trainen , tot een uur of 22:00. dan begin je met je dextro + whey shake (300 kcal).

bij thuiskomst (22:30), stamp je een goede 1000 kcal naar binnen, en ga je slapen (23:00). je zet je wekker 3 uur later (2:00). nog een keer 1000 kcal. weer 3 uur later wekker (5:00) nog een keer 1000 kcal. je eet dus je hele kcal behoefte in zoon 7 uur tijd op.

zo krijg je elke 24 uur toch je kcal behoefte binnen (hier ging ik uit van een kcal behoefte van 3300). je kan op deze manier ook bulken, maar dan moet je of vaker opstaan om te eten, of meer kcal per maaltijd plannen.
                ---------------

Ik denk dat je als je het allemaal goed plant, dat je zelfs wel vooruit kan gaan tijdens de rammadan, en op zijn minst alles behouden wat je nu hebt.

ik zou dan na de workout een normale maaltijd met flink wat groenten, vlees, ei, zuivel, fruit etc nemen.

De andere maaltijden waar je snachts op moet staan die wil je het liefst zo snel mogelijk binnenkrijgen, zodat je verder kan gaan slapen. als je te lang doet over het eten, kom je weer moeilijk in slaap, en een slechte nachtrust is ook niet goed voor je.

ik zou dan gaan voor een havermout, melk, whey, banaan shake. even in de blender, en drinken. en dan weer lekker in bed gaan. Zet meerdere wekkers, want je verslapen is heel slecht.
                Last edited by dynobet; 18-07-2010, 17:37.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                  Intermittent fasting.
                  en dat houdt in?

Originally posted by dynobet View Post
                  Komt erop neer, dat je in korte tijd (in jouw geval avond/nacht) je hele kcal behoefte naar binnen werkt. en dan de rest van de dag niets eet.

stel het word donker om 22:00. dan savond rond een uur of 20:30 gaan trainen , tot een uur of 22:00. dan begin je met je dextro + whey shake (300 kcal).

bij thuiskomst (22:30), stamp je een goede 1000 kcal naar binnen, en ga je slapen (23:00). je zet je wekker 3 uur later (2:00). nog een keer 1000 kcal. weer 3 uur later wekker (5:00) nog een keer 1000 kcal. je eet dus je hele kcal behoefte in zoon 7 uur tijd op.

zo krijg je elke 24 uur toch je kcal behoefte binnen (hier ging ik uit van een kcal behoefte van 3300). je kan op deze manier ook bulken, maar dan moet je of vaker opstaan om te eten, of meer kcal per maaltijd plannen.
                  ---------------

Ik denk dat je als je het allemaal goed plant, dat je zelfs wel vooruit kan gaan tijdens de rammadan, en op zijn minst alles behouden wat je nu hebt.

ik zou dan na de workout een normale maaltijd met flink wat groenten, vlees, ei, zuivel, fruit etc nemen.

De andere maaltijden waar je snachts op moet staan die wil je het liefst zo snel mogelijk binnenkrijgen, zodat je verder kan gaan slapen. als je te lang doet over het eten, kom je weer moeilijk in slaap, en een slechte nachtrust is ook niet goed voor je.

ik zou dan gaan voor een havermout, melk, whey, banaan shake. even in de blender, en drinken. en dan weer lekker in bed gaan. Zet meerdere wekkers, want je verslapen is heel slecht.
                  hartstikke bedankt voor je tip ik zal het proberen. is het mogelijk dat ik mijn weightgainer poeder in de blender gooi met melk, havermout en banaan. of bedoelde je dat ook (vetgedrukte zin)?

Comment

en dat houdt in?

hartstikke bedankt voor je tip ik zal het proberen. is het mogelijk dat ik mijn weightgainer poeder in de blender gooi met melk, havermout en banaan. of bedoelde je dat ook (vetgedrukte zin)?

Denk ik wel.

Ik wil je verder niet op kosten jagen of aan de supplementen helpen, maar koop ff een pot caseïne eiwitten. Die doen er een uur of 7 over om door je systeem te gaan. Dus als je die dan ook in de ochtend gebruikt zit je helemaal goed. Elke andere eiwit is sneller door je systeem. Caseïne zou er 7 uur over doen. Dus voor Ramadan een heerlijke optie denk ik.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Denk ik wel.

Ik wil je verder niet op kosten jagen of aan de supplementen helpen, maar koop ff een pot caseïne eiwitten. Die doen er een uur of 7 over om door je systeem te gaan. Dus als je die dan ook in de ochtend gebruikt zit je helemaal goed. Elke andere eiwit is sneller door je systeem. Caseïne zou er 7 uur over doen. Dus voor Ramadan een heerlijke optie denk ik.
                      dat is dan geen vasten, er zijn bepaalde eisen waaraan je moet voldoen. sowieso mag je geen alcohol maar als je het drinkt voor de ramadan dan vast je niet, want het blijft 40 dagen in je bloed zitten..

Comment

maar dit staat los van alcohol.

Hoezo zou dit niet mogen? 't Is gewoon een drankje. Geen alcohol niets.
                        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                          maar dit staat los van alcohol.

Hoezo zou dit niet mogen? 't Is gewoon een drankje. Geen alcohol niets.
                          eerlijk gezegt weet ik niet precies of het wel of niet mag maar ik neem die risico niet.

Comment

ik snap dat je geen risico wilt nemen, maar ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom t niet zou mogen. 't Is net als je net voor zonsopgang een hele goede en stevige maaltijd neemt met veel kh en vetten om de dag door te komen. En dit moet je zien als een eiwitrijk drankje, zie t als een vervanger voor je chai :P
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Als je vlak voor zonsopkomst een flinke maaltijd mag nemen die ongeveer 2 tot 3 uur in je systeem zit,......
                              Dan zal caseïne eiwit ook mogen.

Als de Ramadan is voor vasten uit medegevoel met de armen die niets te eten hebben,.... als jij eet vlak voor de zon op komt, je wordt al wakker met een gevulde buik en dan eet je nog flink, tegen de middag begin je weer wat trek te krijgen. Tegen de avond begine je een beetje te voelen dat je wat honger krijgt.

De mensen die niets te eten hebben, die armen, die worden wakker met honger, hebben voor zonopkomst niets te eten en ook niet als de zon onder gaat.

Dus eiwit, of het nu soya is, of ei-eiwit en caseïne eiwit of de eiwitten uit schapenvlees, maakt dan denk ik ook nog maar weinig uit he.
                              Je mag toch ook wel melk drinken? Daar zit ook caseïne in. En in kwark ook en kaas ook, enz. Ook in schapen melk en geiten melk trouwens.

dat is dan geen vasten, er zijn bepaalde eisen waaraan je moet voldoen. sowieso mag je geen alcohol maar als je het drinkt voor de ramadan dan vast je niet, want het blijft 40 dagen in je bloed zitten..
                              Wist je dat er veel macronutriënten zijn die dagenlang door je systeem blijven draaien? Of voeding die voor hormonale schommelingen zorgen die dagen kunnen aanhouden?

Maar alcohol, staat toch los van de Ramadan? Ik dacht dat een Moslim helemaal geen alcohol mag drinken? En niet roken en geen drugs gebruiken enz enz.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                                Met GVT 2,5 a 3 kg in een maand. Dat is de snelste manier die ik kan bedenken, als beginner kun je er misschien nog wel meer mee pakken, dan dat ik met GVT deed.
                                Is het niet voor een groot deel vocht, gezien het bizarre volume/high rep?
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X