biergist voor jeugpuistjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zelf ook last van jeugdpuisten en slik al 4 jaar biergist.

Het is geen wondermiddel, de puistjes blijven. Het helpt het wel te verminderen.

Op de verpakking staat 3 maal daags 3 tabletten = 9.

Comment

Bij mij op de verpakking stond 3x5, hangt misschien af van de grote van de pillen.
      Tegen puistjes helpt het niet zoveel, als je hiervan af wilt kan je je beter laten helpen door een dermatoloog tot je helemaal clean bent...
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik zal zeggen stop met melkproducten!

Puistjes & voeding ‒ Verband tussen puistjes & zuivel

Ook melk kan puistjes veroorzaken. Als je allergisch bent voor melk is de kans op puistjes extra groot. In melk zitten koehormonen en pus (door ontstoken uiers). Het ‘celgetal’ van melk geeft de hoeveelheid hiervan aan. In Nederland wordt een celgetal van enkele honderden miljoenen puscellen toegestaan, maar gezond is het niet. Pus en hormonen bevorderen de talgproductie bij mensen en dus ook puistjes. Als je veel last hebt van puistjes, kun je dus maar beter geen zuivelproducten eten zoals melk, kaas en yoghurt.

Comment

Ik heb er wel vaker van gehoord.. dat biergist zou helpen. Als je daar echt iets voor zou willen nemen kan een doctor dan niet gewoon wat voorschrijven?

grtz
          Respect cannot be learned, purchased or acquired. It can only be earned!

Comment

Biergist werkt bloedzuiverend. Maar puistjes en huiduitslag hebben niet altijd dezelfde oorzaak. Het kan ook een (voedsel)allergie zijn zoals een koemelkallergie.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Met name hormonen en zuurtegraad van je huid schijnen een rol te spelen. Teminste, dat zegt mn dokter steeds.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X