Borst trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst trainen

Laatst in de sportschool kreeg ik wat advies over borsttraining. Deze man zei dat je het best schuin borst en vlak borst op verschillende dagen kan trainen. Vraag me dus af of dat waar is. Wat denken jullie?

Ook zag ik iemand 1,5 uur lang bankdrukken en verliet toen de sportschool. Wat vinden jullie hiervan? Is dat wel oké?

bullshit.

gewoon alles pakken met borstdag , schuin en plat.
    en 90 minuten bankdrukken is gewoon hersenloos.

duidelijk genoeg ?:P

Comment

sluit ik me bij aan is gewoon lompzinnig advies

Comment

wauwww hahahah
        Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Op dezelfde dag natuurlijk... Belachelijk advies.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Zeg maar dat hij verschillende dagen thuis moet blijven zoals: ma,di,woe,do,vrij,za,zo . Dan groeit z'n borst veel sneller. En die 1,5uur bankt tjaaa

Comment

Ja, dit dacht ik ook. Alleen hij beweerde dat hij al 30 jaar sportinstructeur is, dus ik dacht ik vraag het hier nog even.

Comment

lekker verzuren zou ik zeggen
                Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

Zoveel mensen zeggen zoveel. Het is zijn mening, is het dan echt nodig om die hier achter zijn rug om af te kraken? Zonder dat je enige onderbouwing gehoord hebt? Als je sterker wilt worden in bankdrukken moet je vooral veel bankdrukken, hoeft dus niets mis te zijn met 90 min. bankdrukken.
                  Geef eens eerlijk toe: Was hij groter of kleiner dan jou?
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                    Zoveel mensen zeggen zoveel. Het is zijn mening, is het dan echt nodig om die hier achter zijn rug om af te kraken? Zonder dat je enige onderbouwing gehoord hebt? Als je sterker wilt worden in bankdrukken moet je vooral veel bankdrukken, hoeft dus niets mis te zijn met 90 min. bankdrukken.
                    Geef eens eerlijk toe: Was hij groter of kleiner dan jou?
                    Dan nog.. ook al is hij groter.. 90 min. bankdrukken..

Zie genoeg grote gasten in de gym rondlopen die oefeningen verkeerd uitvoeren. Toch zijn ze een stuk groter. Heb toch het idee dat dat heel veel met voeding en vooral de genen te maken heeft.

Comment

ik train onderkant borst wel op andere dagen..
                      en bijv als ik defenitie van mijn borst wil trainen ,doe ik die dan ook op de dag dat ik onderkant borst doe

1,5 uur bankdrukken?
                      dat is echt onzin.
                      Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by little View Post

Zie genoeg grote gasten in de gym rondlopen die oefeningen verkeerd uitvoeren. Toch zijn ze een stuk groter. Heb toch het idee dat dat heel veel met voeding en vooral de genen te maken heeft.
                        Zonder smokkelen is niemand groot geworden
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Adonis, tuurlijk is dat de mening van die vent.

Maar TS vraagt hier weer naar onze mening.

En die is naar mijn idee ook behoorlijk duidelijk

Comment

Originally posted by little View Post
                            Meer trainen is niet altijd beter, maar om goed te worden op een oefening is de 'oefening', het trainingsvolume, ook erg belangrijk. Het is kort door de bocht om te zeggen dat het een klote training is, maar het is ook kort door de bocht om te zeggen dat het goed is. Afhankelijk van zijn invulling hieraan kan het best goed werken.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

@adon1s
                              Ten eerste; ik heb helemaal niemand afgekraakt. Ik vraag alleen om jullie mening.
                              Ten tweede; ja hij was zéker groter, en dan?
                              ----
                              On-topic:
                              Maar ik wantrouw die man (van het advies) gewoon een beetje. Hij beweerde namelijk ook een keer een tenniswedstrijd gezien te hebben die later die middag pas gespeeld werd. Dus tja....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X