Het volgende verhaal heeft totaal geen waarde voor de lezer maar helpt mij hopelijk om een gedeelte van mijn frustratie weg te schrijven!
Al enige tijd heb ik voor mijn borsttraining een doel gesteld namelijk mijn laatste set bij het bankdrukken, een set van 6x6okg te maken.
Op dit moment bestaat mijn bankdrukoefening uit:
12x50 / 10x52.5 / 8x55 / 6x57.5kg.
Echter al net zolang als dat ik dit doel heb, zo lang gaat het al fout!
Het is mij 2 weken geleden 1x gelukt om een set van 6x60kg te maken en de euforie was dan ook groot (alles leek deze training op zijn plaats te vallen en ik pakte bij elke oefening nog een extra set!)
Echter dit gevoel heb ik niet meer gehad.
In mijn wanhoop heb ik ook een uitstapje gemaakt naar pre-workout supplementen.
bij de 1x een 1/2 Crack dosis voelde ik niets
de 2x een 1/2 Crack dosis voelde ik mij iets opgefokt (op de positieve manier) echter de training ging het zelfde en de Crack zorgde niet voor het gewenste resultaat.
Toen maar de No Xplode geprobeerd, helaas het eerste zakje deed niets...
En toen vanmiddag de 2e x 1 dosis.....
Na 30min kickte het in!! Ik voelde mij positief opgewekt en in de auto wilde ik het liefst het stuur uit het dashboard trekken, mijn god wat bleken de rode stoplichten ineens lang te duren!, vandaag moest het gebeuren voelde ik!
Na mijn warmingup ging het helaas weer fout...
Het bankdrukken wilde weer niet lukken en de 6x57.5kg kreeg ik er met zeer veel moeite uit....
Mijn hele training van borst en triceps was een flop, ik heb mijn training wel afgemaakt met de gewichten waar ik normaal ook mee train echter het ging niet van harte...
Mijn training bestond uit een negatieve en boze kijk op mijzelf en een opgejaagd gevoel door de No Xplode.
Ik ben er echt even helemaal klaar mee en weet niet wat ik nog kan doen om het mijzelf gestelde doel te behalen....
Sorry voor het gebitch maar moest dit ff kwijt....
Al enige tijd heb ik voor mijn borsttraining een doel gesteld namelijk mijn laatste set bij het bankdrukken, een set van 6x6okg te maken.
Op dit moment bestaat mijn bankdrukoefening uit:
12x50 / 10x52.5 / 8x55 / 6x57.5kg.
Echter al net zolang als dat ik dit doel heb, zo lang gaat het al fout!
Het is mij 2 weken geleden 1x gelukt om een set van 6x60kg te maken en de euforie was dan ook groot (alles leek deze training op zijn plaats te vallen en ik pakte bij elke oefening nog een extra set!)
Echter dit gevoel heb ik niet meer gehad.
In mijn wanhoop heb ik ook een uitstapje gemaakt naar pre-workout supplementen.
bij de 1x een 1/2 Crack dosis voelde ik niets
de 2x een 1/2 Crack dosis voelde ik mij iets opgefokt (op de positieve manier) echter de training ging het zelfde en de Crack zorgde niet voor het gewenste resultaat.
Toen maar de No Xplode geprobeerd, helaas het eerste zakje deed niets...
En toen vanmiddag de 2e x 1 dosis.....
Na 30min kickte het in!! Ik voelde mij positief opgewekt en in de auto wilde ik het liefst het stuur uit het dashboard trekken, mijn god wat bleken de rode stoplichten ineens lang te duren!, vandaag moest het gebeuren voelde ik!
Na mijn warmingup ging het helaas weer fout...
Het bankdrukken wilde weer niet lukken en de 6x57.5kg kreeg ik er met zeer veel moeite uit....
Mijn hele training van borst en triceps was een flop, ik heb mijn training wel afgemaakt met de gewichten waar ik normaal ook mee train echter het ging niet van harte...
Mijn training bestond uit een negatieve en boze kijk op mijzelf en een opgejaagd gevoel door de No Xplode.
Ik ben er echt even helemaal klaar mee en weet niet wat ik nog kan doen om het mijzelf gestelde doel te behalen....
Sorry voor het gebitch maar moest dit ff kwijt....
Comment