Op goed geluk....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pfff, hoe meer ik hier lees, hoe meer ik het idee heb dat ik veel dingen fout doe.
    Ben nu anders aan het trainen gegaan, maar ik voel me echt maar een zwak poppetje want ik haal het gewoon niet om iets 3 tot 4 keer te herhalen. Ik herhaal nu dus maar 2 keer en met minder gewicht en ga het van daaruit opbouwen.
    Bovendien ben ik sowieso geen BB-er, maar doe een beetje leuk mee aan fitness enzo.
    De meesten hier zijn zo ver met trainen en dingen weten dat ik me best een vreemde eend in de bijt voel, en dat terwijl ik eigenlijk mijn leven lang al sport.
    En veel dingen uit de sticky's bijvoorbeeld begrijp ik niet. Hoe stom dat ook klinkt.
    Gelukkig heb ik een goed excuus: middelbaar en blond!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Als je strakker wilt worden zul je toch meer spiermassa erbij moeten krijgen, hoe weinig dat dan ook is. Alleen aftrainen geeft wss niet het resultaat dat je zoekt. Vrouwen zitten toch wel iets anders in elkaar dan mannen qua training, vind dit zelf een goeie website voor vrouwen om trainingsinfo te vinden:
      Figure Athlete

Ga vooral je eigen weg, laat je niet teveel leiden door wat anderen zeggen (zeker fitnessinstructeurs, te zielig voor woorden vaak hoe weinig kennis er aanwezig is).
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Die site zal ik eens doornemen, dank je wel!
        Ik heb een apparaat op zolder omdat ik inderdaad totaal niet van instructeurs, noch van sportschoolsfeertjes hou. Ik heb toen zelf dat ding gekocht zodat ik daar niet meer heen hoefde, maar ja, dan is het wel moeilijk om het inderdaad ook goed te doen natuurlijk.
        En het gekke is dat ik inderdaad heel graag meer spiermassa wil, maar dat ik dus blijkbaar niet goed weet hoe ik dat moet aanpakken. Ik ben bijna te licht van gewicht voor mijn lengte, eet 6 keer per dag, waarvan 3 hoofdmaaltijden, let erg op het gebruik van (verzadigd) vet, eet veel groente en vis, en aan het eind van de dag praktisch geen koolhydraten. Ben daarmee snel weer op mijn oude gewicht gekomen, maar spieren..........neuh, dat niet echt.
        Wel iets hoor, mijn buik is heel hard en je ziet er wel wat vorming in en mijn armen zijn absoluut strakker en je ziet meer spieren ( na ja, spierTJES!).
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Toch zou ik gewoon naar de gym gaan, want met 1 apparaat op de zolder zal er niet echt iets gebeuren.
          Verder gewoon even hard trainen als grote gasten, alleen stop je dan eerder wanneer je het gewenste resultaat hebt en dan dit onderhouden.

Comment

Dus das gewoon tanden bijten en blijven situps doen met benen omhoog omlaag enz enz, en terug veel herhalen.
            Deze uitspraak van Caliber zou ik niet te serieus nemen voor wat betreft de gespierde buik.

Als dat het geheim was dan had je nu als BBB juf al een buik om af te likken
            Life's what you make it!

Comment

Originally posted by caliber View Post
              Ik zou zeggen bepaalde gerichte oefeningen voor bepaalde zones met licht gewicht veel herhalen.
              dit zou de spier strakker moeten maken zonder echt groter te worden.

Zou misschien helpen bij te vermelden welke zones je graag strakker wil.

Btw petje af dat je nog 5xpw naar de gym gaat!
              Waarom geef jij advies?
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                Waarom geef jij advies?
                Ik ken hem of jullie verder niet, maar waarom zou hij dat niet doen dan?

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Ik ken hem of jullie verder niet, maar waarom zou hij dat niet doen dan?
                  omdat hij in elke post alleen meer foutieve onzin plaatst. die figuur is iemand waar je niet naar moet luisteren. en hij moet leren zijn mond te houden en eerst maar eens alles correct te gaan leren ipv bullshit te verkondigen.

Comment

Er zijn erg veel, veel te veel lieden die van toeten nog blazen weten en toch advies geven. Er wordt erg veel onzin geloofd en als absoluut aangenomen.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ok, bedankt.
                      Het is uiteraard moeilijk om tussen al die leden die je feitelijk allemaal niets zeggen als je nieuw bent, het kaf van het koren te scheiden.

Ik ga vanmiddag langs de sportschool in het dorp hiernaast, even rondkijken wat de mogelijkheden zijn.

Comment

ik heb me opgegeven en met een instructeur een schema opgesteld.
                        Hij is geen voorstander van KT en cardio na elkaar, hier lees ik vaak juist van wel?
                        Het is de bedoeling dat ik dit schema de eerste maand volg, 2 tot 3 keer per week en omdat ik dat zelf prettig vind, doe ik er dus cardio na.
                        Hij vond dat ik teveel sportte (doe veel aan lopen, skaten) en dat ik dat moest minderen, zeker nu ik meer KT wil doen.
                        Ik geef alleen door wat hij zegt, hoor, niet dat ik hier op dit moment een mening over heb.......

Mijn eetschema is nu als volgt:

Ontbijt:
                        250/300 ml bigarde met banaan en musli.
                        1 volkoren boterham pindakaas
                        2 dikke volkoren crackers smeerkaas

Tussendoor:
                        bakje kwark of fruit

Lunch:
                        3 of 4 volkoren boterhammen met kip, 20+ kaas of tonijn. (het laatste het minst omdat ik dat niet zo lekker vind).
                        Appel
                        Op werkdagen haal ik voor na de lunch een salade met ei erin (zelfgemaakt door de groenteboer op het dorp).

Tussendoor:
                        1 of 2 plakken volkoren ontbijtkoek met minder suiker

Avondeten:
                        Meestal kip of vis, met groente en soms volkoren rijst of volkoren pasta erbij.

Tussendoor:
                        500 ml kwark met yoghurt gemengd.

In het weekend eet ik meestal als snack ongebrande noten ( en soms popcorn omdat ik dat gewoon lekker vind......maar volgens zijn zijn voornamelijk kh)

Is dit wat?

Comment

Ik weet niet zeker maar volgens mij is Musli en smeerkaas niet echt goed als je wilt afvallen?
                          ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                            Ik weet niet zeker maar volgens mij is Musli en smeerkaas niet echt goed als je wilt afvallen?

Ik wil niet afvallen. Ik wil meer spiermassa krijgen waardoor ik zwaarder word, maar niet in vet.
                            Ik ben eigenlijk nu te licht voor mijn lengte.

P.s. En het is wel altijd 20+ kaas en smeerkaas.

Comment

Hm okay, ben benieuwd wat de voedingsdeskundige zeggen.
                              ~love what you do, do what you love~

Comment

Je eet te weinig is mijn mening.
                                Weet je wat jouw voedingsbehoefte is in Kcals?
                                Eet je daar boven om bij te komen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X