Op goed geluk....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Kijk, dit wist ik niet. En ik maar tegen manlief zeggen dat hij niet teveel eieren mag eten................

jaja !
    En anders zeg je dat je hoofdpijn hebt?

Haha die Beaudien, je man minder eieren laten eten, foei!
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      jaja !
      En anders zeg je dat je hoofdpijn hebt?

Haha die Beaudien, je man minder eieren laten eten, foei!
      Zeg, ik wil ook wel eens gewoon gaan slapen, hoor!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Zeg, ik wil ook wel eens gewoon gaan slapen, hoor!
        welteruste

Comment

Vind je avocado's lekker? zo ja, eten! Die hebben erg veel goede vetten. Is weer eens wat anders dan vette vis of noten.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
            Vind je avocado's lekker? zo ja, eten! Die hebben erg veel goede vetten. Is weer eens wat anders dan vette vis of noten.
            Weet je dat ik die nog nooit gegeten heb, volgens mij.
            Altijd het proberen waard. Thanks voor de tip!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

lol ik stop ze wel eens op brood, met wat honging en nootjes (L)
              Calisthenics / Street workout

Comment

Avocado's zijn inderdaad een goede bron. Net zoals Dadels. Maar om dadels lekker te maken moet er snel iets anders bij en dan is het weer niet goed.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Avocado's zijn inderdaad een goede bron. Net zoals Dadels. Maar om dadels lekker te maken moet er snel iets anders bij en dan is het weer niet goed.
                  Dadels? Die ken ik alleen mierzoet en kleverig in een doosje met zo'n prikvorkje erbij...........maar ik heb zo het idee dat jij dat niet bedoelt!?

Comment

even gekeken. nee inderdaad je hebt gelijk. Zijn van die krengen die op dadels lijken die wel merendeels vet zijn en niet suikers :P

Net zoals fruit haal ik ook alle soorten en namen door elkaar
                    stuur me dus nooit naar een groenten/fruit boer om iets specifieks te halen heh

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      stuur me dus nooit naar een groenten/fruit boer om iets specifieks te halen heh

*maakt boodschappenlijstje voor Falstyr*
                      Maar je weet dus niet hoe ze echt heten?

Comment

Olijven heten ze :P
                        google rules

Paar jaar terug werd ik gestuurd om kiwi's te kopen en kwam terug met mandarijnen ofzo. Zo goed kan ik fruit onderscheiden als het voor me ligt. Komt omdat het me totaal niet interesseert en dan vergeet het ik gewoon alsof me hersenen op dat gebied een grote zeef is. Hetzelfde met studies op school en andere dingen. Boeit het me niet dan onthoud ik het ook niet ongeacht hoe hard ik ga zitten stampen. Ok niet helemaal waar. Moest geschiedenis doen, kon heel het hoofdstuk citeren en na de 10 heb ik het allemaal weer vergeten. Net zoals de cursussen voor fitness instructeur met al die achterhaalde onzin die er in stond.
                        Last edited by Falstyr; 03-09-2010, 09:20.

Comment

Laat ik die nou net écht niet lusten!
                          Dan maar op naar de advocado!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X