Hoe ver kun je komen met pushups?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe ver kun je komen met pushups?

Hallo allemaal,

Ik ben 13 jaar en doe wekelijks aan pushups met vele varatiaties erop, mijn vraag is hoe ver je met pushups kan komen. Ik neem genoeg rust. Hoeveel kilo zou je bijv. kunnen aankomen?

Zou je dit kunnen halen? Niet te groot maar gewoon een beetje dikker (de borst). Ben van plan gewoon het hele jaar door pushups te deon (niet alleen dat hoor, ik train me hele lichaam, met meer nadruk op de grootste speirgroepen).

http://socialitelife.celebuzz.com/bf...4122009-19.jpg

Mvg,
    Stefan

Kan je zo helaas niet zeggen. Je voeding, waar je nu staat, en vooral je aanleg spelen mee.

Comment

Wat voor sport doe je naast opdrukken? En hoe ver is je borst nu ontwikkelt? Zit je op een sportschool?
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Stefan09 View Post
        ik train me hele lichaam, met meer nadruk op de grootste speirgroepen).
        Dus je squat ook mag ik hopen?

Daarnaast ligt het aan je voeding.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Echte voeding heb ik niet, wel probeer ik gewoon zoveel mogelijk eiwitten te krijgen, elek dag kwark, kipfilet, pindakaas, wall noten, soms tonijn, eieren en heel veel melk. Het lijkt alsof ik aanleg hebt, maar ik kan het net zo geod verkeerd hebben, het lijkt alof ik de aanhechtingen nu wel goed gevormd zijn, maar ik wil ze graag dikker hebben. En ik heb 13 jaar, zit niet op sportschool maar heb wel twee dumbells van 3 kilo. Ben van plan het hele jaar door opdrukvariaties te deon verdeeld over de week drie keer.

Comment

Ja hoor, ik zquat ook, met dumbells wel. Telt dus Dumbell SIngle Leg split squat ook asl sqaut? EN ik voetbal trouwens ook.

Comment

Ja hoor, ik zquat ook, met dumbells wel. Telt dus Dumbell SIngle Leg split squat ook asl sqaut? EN ik voetbal trouwens ook.
              Ja prima. Voetbal is trouwens geen benen trainen, maar goed. Je bent 13, dus misschien kun je nu al beginnen een mooie basis te leggen en volgend jaar eventueel naar een sportschool te gaan en serieus beginnen .

Met 3 kg aan dumbbells zul je trouwens weinig tot niks bereiken.

Comment

Oh nee, die zin heb ik later toegevogd toen ik las dat je vroeg welke sport ik nog meer deed. xD Ik weet dat je je benen niet op kracht en massa traint met voetbal, alleen op cardio en techniek.

Comment

Mag je van je ouders naar de sportschool? Zo ja dan gaan zoniet zou ik me niet teveel focussen op gewichten tillen en meer naar het atletish toe gaan voor een goede basis, ga bijvoorbeeld is kijken bij atletiek zitten aardig war goeie sport onderdelen in kogelstoten/speerwerpen/korte afstand sprinten/ horde lopen.

Comment

@roy je zult niet echt hele dikke benen krijgen van het voetbal, maar ik kan je zeggen dat mijn poten wel zijn gegroeid in 4 jaar voetbal tijd, natuurlijk niet vergelijkbaar met BB benen , maar wel altetisch.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      @roy je zult niet echt hele dikke benen krijgen van het voetbal, maar ik kan je zeggen dat mijn poten wel zijn gegroeid in 4 jaar voetbal tijd, natuurlijk niet vergelijkbaar met BB benen , maar wel altetisch.
                      Dat begrijp ik.

Comment

Voordat ik echt begon met krachttraining heb ik altijd skieen gedaan en waterpolo. Ik heb al van meerdere mensen in de sport school te horen gekregen dat ik een vrij atletisch lichaam heb en ze vroeger wat voor sporten ik voorheen heb gedaan of nog steeds doe.

Mijn advies voor een redelijk atletisch lichaam is zwemmen, zwemmen en nog eens zwemmen. Maar goed ik ben ook best een waterrat. Je moet er ook maar van houden
                        "Straight outta gym"

Comment

als je stevige poten wilt (atletisch), moet je gewoon veel fietsen en 3 keer op een jaar paar weken naar bergen gaan en daar elke dag dagtochten doen..
                          ik heb in men jonge jaren 8-12 jaar veel gepompt enzo, en houten balken wegsmijten enzo voort, samen met men buur
                          en sit ups enzo.. toen kon ik echt tot 200 gaan..
                          zonder dat men voeten ergens onder zitten ofzo, en pompen kon ik 80 keer, nu lukt me dat niet meer XD
                          Last edited by gleke; 05-08-2010, 09:39.
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                            als je stevige poten wilt (atletisch), moet je gewoon veel fietsen en 3 keer op een jaar paar weken naar bergen gaan en daar elke dag dagtochten doen..
                            ik heb in men jonge jaren 8-12 jaar veel gepompt enzo, en houten balken wegsmijten enzo voort, samen met men buur
                            zonder dat men voeten ergens onder zitten ofzo, en pompen kon ik 80 keer, nu lukt me dat niet meer XD
                            toen ik begon op 72kg kon ik 20 keer max pompen.
                            Nu 11kg zwaarder kan ik 70 keer (net getest)
                            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by gleke View Post
                              Ik deed vroeger belachelijk veel crunches, m'n record is 3011 reps zonder rustpauze achter elkaar in 1 set... Toen had ik geen zin meer..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X