na halfjaar aan de roaccutane voelde ik me vandaag eindelijk fit genoeg voor me eerste training twas geweldig. maar nu heb ik besloten serieuzer te gaan trainen en heb daarom een voedingschema opgesteld:
8:00 - 3 bruin brood (pindakaas & kipfilet) ,cruesli
10:00 – banaan 3 keer bruin brood (pindakaas &kipfilet)
Handje pinda’s ongezouten
Water
11:45- 3 keer bruin brood (pindakaas &kipfilet)
Handje pinda’s
Water
16:00 (al zit ik dan nog op school wat pinda’s)
( al ben ik dan al thuis meestal koek, chocomel, banaan, pinda’s
17:30- eten wat de pot schaft, meestal aardappels groente en stukkie vlees.
20:00 brinta (40 gr)
21: 00 koek en chocomel
het is nog maar een grof schema'tje moet nog me school rooster krijgen om te zien hoe laat ik thuis ben en dan weet ik dus wanneer ik thuis uitgebreider kan eten, maar zit ik nu een beeje in de goede weg? het totaal aantal Kcal van me schema zou net wat boven 3000 moeten zitten. ik wil ook nog whey gaan gebruiken om me spieren tog een beetje te helpen, gebruikte eerst weight gainer omdat ik dacht dat ik zelf niet aankwam ondanks dat mij hier was verteld dat ik gewoon te weining at...koppig. de whey die ik wil gaan gebruiken heet Syntrax Whey Shake
op de site zag het er wel goed uit (Syntrax Whey Shake - 100% Instant whey. 100% Promina Whey Proteine! De whey van Syntrax lost perfect op en smaakt als een echte milkshake... - Body en Fitshop) is het ook een goede whey?? en me laatste vraag zijn er mensen die acne hebben gekregen van whey shakes? ik dacht namelijk dat het me whey wel mee viel.
ik hoop op goed advies
8:00 - 3 bruin brood (pindakaas & kipfilet) ,cruesli
10:00 – banaan 3 keer bruin brood (pindakaas &kipfilet)
Handje pinda’s ongezouten
Water
11:45- 3 keer bruin brood (pindakaas &kipfilet)
Handje pinda’s
Water
16:00 (al zit ik dan nog op school wat pinda’s)
( al ben ik dan al thuis meestal koek, chocomel, banaan, pinda’s
17:30- eten wat de pot schaft, meestal aardappels groente en stukkie vlees.
20:00 brinta (40 gr)
21: 00 koek en chocomel
het is nog maar een grof schema'tje moet nog me school rooster krijgen om te zien hoe laat ik thuis ben en dan weet ik dus wanneer ik thuis uitgebreider kan eten, maar zit ik nu een beeje in de goede weg? het totaal aantal Kcal van me schema zou net wat boven 3000 moeten zitten. ik wil ook nog whey gaan gebruiken om me spieren tog een beetje te helpen, gebruikte eerst weight gainer omdat ik dacht dat ik zelf niet aankwam ondanks dat mij hier was verteld dat ik gewoon te weining at...koppig. de whey die ik wil gaan gebruiken heet Syntrax Whey Shake
op de site zag het er wel goed uit (Syntrax Whey Shake - 100% Instant whey. 100% Promina Whey Proteine! De whey van Syntrax lost perfect op en smaakt als een echte milkshake... - Body en Fitshop) is het ook een goede whey?? en me laatste vraag zijn er mensen die acne hebben gekregen van whey shakes? ik dacht namelijk dat het me whey wel mee viel.
ik hoop op goed advies
Comment