Voedingschema + Whey.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema + Whey.

na halfjaar aan de roaccutane voelde ik me vandaag eindelijk fit genoeg voor me eerste training twas geweldig. maar nu heb ik besloten serieuzer te gaan trainen en heb daarom een voedingschema opgesteld:

8:00 - 3 bruin brood (pindakaas & kipfilet) ,cruesli
    10:00 – banaan 3 keer bruin brood (pindakaas &kipfilet)
    Handje pinda’s ongezouten
    Water
    11:45- 3 keer bruin brood (pindakaas &kipfilet)
    Handje pinda’s
    Water
    16:00 (al zit ik dan nog op school wat pinda’s)
    ( al ben ik dan al thuis meestal koek, chocomel, banaan, pinda’s
    17:30- eten wat de pot schaft, meestal aardappels groente en stukkie vlees.
    20:00 brinta (40 gr)
    21: 00 koek en chocomel
    het is nog maar een grof schema'tje moet nog me school rooster krijgen om te zien hoe laat ik thuis ben en dan weet ik dus wanneer ik thuis uitgebreider kan eten, maar zit ik nu een beeje in de goede weg? het totaal aantal Kcal van me schema zou net wat boven 3000 moeten zitten. ik wil ook nog whey gaan gebruiken om me spieren tog een beetje te helpen, gebruikte eerst weight gainer omdat ik dacht dat ik zelf niet aankwam ondanks dat mij hier was verteld dat ik gewoon te weining at...koppig. de whey die ik wil gaan gebruiken heet Syntrax Whey Shake
    op de site zag het er wel goed uit (Syntrax Whey Shake - 100% Instant whey. 100% Promina Whey Proteine! De whey van Syntrax lost perfect op en smaakt als een echte milkshake... - Body en Fitshop) is het ook een goede whey?? en me laatste vraag zijn er mensen die acne hebben gekregen van whey shakes? ik dacht namelijk dat het me whey wel mee viel.
    ik hoop op goed advies

U eet praktisch geen eiwitten op wat kipfilet op brood na

Zomersticky even lezen
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

U eet praktisch geen eiwitten op wat kipfilet op brood na
      pindakaas heeft ook aardig wat eiwitten en eet elke dag vlees en vlees heeft dacht ik ook veel eiwitten (eet rund vooral), zit voor de rest ook hele dag op school dus complete maaltijden zijn ook geen optie, en ik zie dat ik ben vergeten te melden dat ik op een dag 1l aan melk drink.

Comment

Je moet dan wel de juiste pindakaas nemen, met goede vetten en zonder suiker....

Waarom zou je dag dag niet beginnen met 2 gekookte eieren er bij? (brood met kip of kalkoenfilet en ei, heerlijk.)

Om 11.45uur kan je pasta met kip nemen of rijst met kip of vis en groente.

Om 1600uur kan je ook wel wat beters verzinnen dan wat pinda's, koek en chocomelk denk ik? De banaan is wel goed voor je, pinda's mwoah zou kunnen, de rest heb je weinig tot niets aan.

Als je een eiwitshake wil nemen, dan zou je ook een mixproduct kunnen nemen:
        Syntha-6 BSN (eiwitten) - Bodyenfitshop.nl - Body en Fitshop

en een betere gainer(de meeste andere wordt je vet van):
        Interactive Nutrition Lean Gainer 2 ?bodyenfitshop.nl - Body en Fitshop

succes.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Je moet dan wel de juiste pindakaas nemen, met goede vetten en zonder suiker....

Waarom zou je dag dag niet beginnen met 2 gekookte eieren er bij? (brood met kip of kalkoenfilet en ei, heerlijk.)

Om 11.45uur kan je pasta met kip nemen of rijst met kip of vis en groente.

Om 1600uur kan je ook wel wat beters verzinnen dan wat pinda's, koek en chocomelk denk ik? De banaan is wel goed voor je, pinda's mwoah zou kunnen, de rest heb je weinig tot niets aan.

Als je een eiwitshake wil nemen, dan zou je ook een mixproduct kunnen nemen:
          Syntha-6 BSN (eiwitten) - Bodyenfitshop.nl - Body en Fitshop

en een betere gainer(de meeste andere wordt je vet van):
          Interactive Nutrition Lean Gainer 2 ?bodyenfitshop.nl - Body en Fitshop
          om 11:45 zit ik op school helaas :P, dus moet ik mijn eten wat inperken, ja idd die koek en chocomel gaat eruit. hmmm dat mixproduct is ziet er ook zeker goed uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X