niet veel resultaat na 3 maanden training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet veel resultaat na 3 maanden training

hey,

ik heb een aantal weken terug deze vraag gesteld,
    ga ik resultaat zien als ik thuis train met dumbells, en toen
    had ik zo'n minder goed schematje voorgesteld dat ik zelf thuis doe.

nu, ik heb bijna geen resultaat na al die weken,
    dus ik heb mij voorgenomen om in een fitness center te gaan
    sporten maar dan vooral voor krachtopbouw

mijn biceps omtrek is nu 305 mm maar hoeveel gaat die omtrek zo omhoog per maand?

wat zou het beste schema zijn?

(ik ga 3 keer per week trainen)

tnx

Begin met het full-body schema uit de stickies (er is geen beste schema, maar dit is een mooi schema om mee te beginnen). Verder gaat je bicep-omtrek niet zo heel snel omhoog (geduld, duurt langer als een paar weken).

Comment

Kies een bestaand schema met helder opbouw, bijv. deze: Bodybuilding.com - What Is The Best Mass-Building Workout For Skinny Beginners? - Workout Of The Week
      Ga alsjeblieft niet zelf aan lopen kloten. Experimenteren om te weten wat voor jou werkt is nu nog niet erg van belang, je bent een beginner en gaat op een basis schema toch wel vooruit. Zoek ook eens op 'chad waterbury' die heeft ook mooie schema's met een heldere opbouw.

Verder VEEL eten. Veel eiwit, genoeg vetten (100gr. per dag).
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Je schema zal wel weer bagger zijn, dus zoek eerst een fatsoenlijk schema (bijv in de stickies). Daarnaast hoop ik voor je dat het een echte gym is, inplaats van een kut health center of iets dergelijks (die moet je zoveel mogelijk vermijden, kut-dingen..). Daarnaast is je voeding vast niet in orde.. Dan kun je nog jaren doortrainen zonder resultaat te zien... Dus stel een schema op (waarschijnlijk bulkschema, aan je armomtrek te zien, ik weet natuurlijk je vet% niet) en laat deze door ons controleren.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Overdrijven over healthcenters is ook een kunst, persoonlijk trauma aan overgehouden ofzo?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
            Overdrijven over healthcenters is ook een kunst, persoonlijk trauma aan overgehouden ofzo?
            zo +1.
            Er wordt echt schromelijk overdreven hier.
            ze geven het aan elkaar over.

Comment

pak het fullbodyschema uit de sticky's en zoek een gym.

Comment

ben benieuwd naar je voedingschema..

Comment

Voedings schematje maken en hier posten, fullbody uit de stickey pakken en het komt helemaal goed

Comment

ik train in een healthcenter en ik kan daar redelijk tot goed trainen naar mijn mening en de paar echte bb die daar lopen, trainen daar volgens mij ook wel lekker..
                    "Straight outta gym"

Comment

toen ik nog in Breda woonde trainde ik bij de Pellikaan, healthcenter.

Zwembad, sauna, stoombad... heel veel apparaten en een sectie losse gewichten.

Super relaxed om na een goede training in het zwembad te duiken, de sauna te pakken, het stoombad en af te koelen in het bubbelbad

en mooie vrouwen liepen er ook rond ... voor mij ideale combinatie!
                      ~love what you do, do what you love~

Comment

gemekker over healthcentra, goed het is niet veel, maar voor de meeste bodynetters is het goed genoeg en zwaar genoeg.
                        ze zijn alleen altijd veel te duur en de kennis is ver te zoeken.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat klopt, probleem met fitness en krachttraining is, is dat het heel simpel oogt. En eigenlijk is het ook heel simpel, het is maar hoe diep je in de stof wilt

Omdat het zo simpel oogt, en omdat je er vanuit gaat dat de instructeurs weten waar ze het over hebben, neem je het al snel over. Dan kom je op een site als deze en zie je wat je kunt verbeteren, mijn geval voeding

Ik heb veel geluk gehad met mijn eerste sportschool, waardoor ik de juiste oefeningen wel ken. Mijn probleem lag overduidelijk veel meer bij voeding.

De healthcenters zijn duur, maar in verhouding wat je ervoor terug krijgt niet naar mijn mening. En voor de meeste mensen is regulier fitness meer dan voldoende, we streven niet allemaal naar een bodybuild fysiek
                          ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by spiertjes View Post
                            hey,

ik heb een aantal weken terug deze vraag gesteld,
                            ga ik resultaat zien als ik thuis train met dumbells, en toen
                            had ik zo'n minder goed schematje voorgesteld dat ik zelf thuis doe.

nu, ik heb bijna geen resultaat na al die weken,
                            dus ik heb mij voorgenomen om in een fitness center te gaan
                            sporten maar dan vooral voor krachtopbouw

mijn biceps omtrek is nu 305 mm maar hoeveel gaat die omtrek zo omhoog per maand?

wat zou het beste schema zijn?

(ik ga 3 keer per week trainen)

tnx
                            Ik ben niet zo'n fan van het meten van je armomtrek om te kijken of je progressie maakt.
                            Je armomtrek is immers afhankelijk van de dikte van je biceps maar ook van je triceps en van je hoeveelheid onderhuids vetweefsel.
                            Als je dus wat veel vet had voor je begon met trainen, en dit ondertussen hebt verbrand, dan zal je armomtrek wat verminderd zijn hoewel je spieren toch wat om grootte zijn toegenomen.
                            Kan trouwens best zijn dat je spieren al aanzienlijk in kracht zijn toegenomen maar daarom niet per se zo uitgesproken zijn gegroeid. Ik heb vrij dunne bovenbenen maar bij leg extensions duw ik wel het meeste om hoog van de hele tent
                            Last edited by G. Coria; 20-08-2010, 20:26.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              gemekker over healthcentra, goed het is niet veel, maar voor de meeste bodynetters is het goed genoeg en zwaar genoeg.
                              ze zijn alleen altijd veel te duur en de kennis is ver te zoeken.
                              Weet je het zeker dat de gewichten zwaar genoeg zijn? Apparaten van technogym die maar tot 70-90kg gaan en leg press maar 190kg. andere kabelstations met max 50-75kg. dumbells tot maar 30kg.

Train 1-2 jaar daar en je bent het ontgroeit. het is een redelijk begin platform voor een basis, maar daar houd het ook mee op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X