Nemen jullie weleens een week rust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nemen jullie weleens een week rust

hallo

Ik heb laats van iemand gehoord dat 1 week rust eens in de 3 maanden goed is.
    Doen jullie hier ook aan=, of doen jullie het op een ander moment, exclusief de vakanties.
    alvast bedankt,

Originally posted by Collin Straathof View Post
    hallo

Ik heb laats van iemand gehoord dat 1 week rust eens in de 3 maanden goed is.
    Doen jullie hier ook aan=, of doen jullie het op een ander moment, exclusief de vakanties.
    alvast bedankt,

ja eens in de 2/3 maanden heb ik geen zin meer om te trainen..dan ga ik 1 week niet, maar wel netjes aan mijn voedingsschema houden.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

oke, want ik train namelijk al 1 jaar elke week±p, offtopic hoe verander ik mijn naam

Comment

Natuurlijk. Na weken achter elkaar trainen moet je ook wel eens even een weekje rusten. Even lekker terug op krachten komen. Wat ook kan, zie je voornamelijk als mensen puur trainen om sterker te worden, is deloaden. Je traint dan wel, maar niet voluit. Dus je pakt dan gewoon, zeg zo'n 50% van wat je kan. Na die week kun je er dan weer lekker tegen aan.

Comment

oke, want ik train namelijk al 1 jaar elke week±p, offtopic hoe verander ik mijn naam
          train je 1 jaar lang elke week? hoe hou je dat vol man..
          ben je bang dat we jouw naam gaan intypen op hyves? maak je daarvoor maar geen zorgen

Comment

Neem op dit moment 1 week rust sinds 1.5 jaar :P
            Wel soms een dag niet geweest wegens feestdagen of week door vakantie, maar als ik kon altijd...

Nu ik 1 week rust neem, is doordat ik spiertje heb verrekt in mn onderrug..

Comment

oke, dus het hoeft niet persee die rust, kan je de naam wel wijzigen

Comment

oke, dus het hoeft niet persee die rust, kan je de naam wel wijzigen