Nemen jullie weleens een week rust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Ik was bang voor een rustweek Was.
    Ja als je in die week alleen bij de BK gaat zitten eten de hele dag zou ik ook bang zijn?Maar zeg nou zelf, je hebt een week lang alleen maar BK menu's gegeten 5 keer per dag, en is je vet% gestegen?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Heb t zelf ook gehad, nadat ik mijn bovenbeen gebroken had en knieschijf verbrijzeld kon ik twee a drie maanden niks doen met dat been. Constant in een brace op krukken gelopen. Alles was slap en zag eruit als een dikke tandenstoker.

Paar maanden fysio, plus "fysiofitness" ernaast en het volume kwam er weer behoorlijk in. Helaas wel een deuk in men bovenbeen aan overgehouden
      Just trying hard

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Ja als je in die week alleen bij de BK gaat zitten eten de hele dag zou ik ook bang zijn?Maar zeg nou zelf, je hebt een week lang alleen maar BK menu's gegeten 5 keer per dag, en is je vet% gestegen?
        Ja wat is het probleem dat ik alleen naar de BK ging? Ik vroeg nog of je mee wou, maar je wou niet. Hoef je niet zo naar te doen als je jaloers bent dat ik me heb volgepropt
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Ja wat is het probleem dat ik alleen naar de BK ging? Ik vroeg nog of je mee wou, maar je wou niet. Hoef je niet zo naar te doen als je jaloers bent dat ik me heb volgepropt
          Ik ben in de cut dus ik eet geen BK, alleen maar Mac!

Edit....en Ben en Jerries
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ik heb in het weekend rust

Comment

Ik rust als ik griep heb of wanneer er geen enkele mogelijkheid is om te trainen op vakantie.
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X